Palenie na gassie ;-(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam all czytam już od kilku godzin foum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje głupie pytanie więc chodzi o to ze padły mi 2 wtryski i o odpaleniu na Pb nie mam mowy więc palę na gazie nigdy tego nie czyniłem ale niestety teraz ostro mi wypłukało portfel (tydzień temu uszczelka pod głowicą - komplet ;-( ) a idzie zimma (temp minusowe) i nie wiem na ile mogę nadużywać to awaryjne palenie i do jakiej -temp mogę liczyć ze odpali bo zastrzyk kasy dopiero za jakieś 15-20 dni ;-( Co wy na to ??
  
 
Hmmmm... testował ktoś jazdę na uszkodzonych wtryskach? Przyznać się
  
 
Cytat:
2005-12-09 20:47:24, piotr_ek pisze:
Hmmmm... testował ktoś jazdę na uszkodzonych wtryskach? Przyznać się



no ja chyba testuje w sensie ze jeden wtysk mi prawdopodobnie nie dziala..ale bez dwoch cylindrow to juz moze byc problem..to nie jest V6..ale odnosnie tematu watku..samochod odpali na gazie jesli reduktor jest w dobrym stanie..niezaleznie od temp praktycznie..jednak przy esktremalnie niskiej temp trzeba od razu dac w palnik i przytrzymac..powiem w ten sposob..ja zawsze odpalam na benie i od razu przelaczam na gaz..w ciagu pierwszych sekund od razu samochod przechodzi na gaz..i silnik pracuje bez wiekszego wysilku..zima czy lato..kwestia dobrego reduktora
  
 
dokładnie tak samo robiłem przez 3 wiosny odpalałem na benzynce wyjeżdżałem z garażu tj 6m i gass więc chyba reduktor mam dobry ale chodzi mi o typowe odpalanie na gassie czyli po np mroźnej nocy a autko pod chmurką (w pracy) jak to się ma do palenia i odpalenia ??
  
 
Cytat:
2005-12-09 20:57:23, qbaj pisze:
ale bez dwoch cylindrow to juz moze byc problem



Szczególnie jeśli są to wtryski z tego samego cyklu pracy... auto będzie jechało tylko "w połowie"
Śmieszą mnie niektóre tematy.
  
 
Cytat:
2005-12-09 21:01:42, piotr_ek pisze:
Szczególnie jeśli są to wtryski z tego samego cyklu pracy... auto będzie jechało tylko "w połowie" Śmieszą mnie niektóre tematy.



moglem wziac w cudzyslow..moja wina ale czy zmienia to fakt ze samochod bedzie mial o polowe za malo potrzebnej dawki paliwa?
  
 
Pytanie nigdy nie jest niemądre natomiast odpowiedź powinna być sensowna i na temat.Inaczej to PERSKI RYNEK.
  
 
Cytat:
2005-12-09 21:08:47, Rysiek2 pisze:
Pytanie nigdy nie jest niemądre natomiast odpowiedź powinna być sensowna i na temat.Inaczej to PERSKI RYNEK.



ale piotrek nie mowil chyba o pytaniu tylko o mojej odpowiedzi pytanie autora watku jest jaknajbardziej sensowne..aczkolwiek na jego miejscu sprawdzilbym to na swoim samochodzie zamiast pytac..bo rozne instalki i reduktory moga roznie sie zachowac..napewno takie zabiegi reduktorowi nie pomagaja no ale cos za cos
  
 
narazie testuje jak najbardziej codzień tylko .że co dzień jest coraz zimniej i nie chciałbym np w jakiś dzień zafundować rodzince podróży na krawacie albo taryfą z pod jakiegoś sklepu
  
 
Cytat:
2005-12-09 21:29:32, mellowM pisze:
i nie chciałbym np w jakiś dzień zafundować rodzince podróży na krawacie albo taryfą z pod jakiegoś sklepu



No to nie daj im 100% gwarancji, albo odstaw złomiaka na parking na te parę dni.
  
 
Cytat:
2005-12-09 21:29:32, mellowM pisze:
narazie testuje jak najbardziej codzień tylko .że co dzień jest coraz zimniej i nie chciałbym np w jakiś dzień zafundować rodzince podróży na krawacie albo taryfą z pod jakiegoś sklepu



renoofka mojej kobiety przejezdzila cala poprzednia zime odpalajac na gazie..nie pamietam jakie byly temp ale napewno bywalo zimno...czasem trzeba bylo kilka razy przekrecic ale zawsze odpalala..wiec twoj samochod tez powinien odpalic..zreszta jak nie masz kasy to nie masz tez wyboru i musisz tak odpalac albo zostawic samochod na kilka tyg co wydaje sie bez sensu
  
 
Sokojnie powinien odpalac jak instalacja jest sprawna. Ja w Esperaku zaraz po odpaleniu lekka przegazowka do 3 tyś pstryk i jest gaz. Przejachalem tak 100 tys i nie ma najmniejszych problemow. Nic nie wymienialem typu parownik czy membrany. Jak mialem Łade wiadomo gaźnik to pływak przerdzwial i dupa z jeżdzenia na paliwie wiec waliłem cału czas na gassie. - 20 bylo i auto gadało, wiec nie widze problemu. Szkoda tylko tych 2 pozostałych wtryskow. Radze je od czasu do czasu jednak używać bo bedziesz miał 4 a nie 2 do wymiany. Moze na poczatek je wymontuj i przeczyść - sprawdz kable itp. bo moze niekoniecznie wymagają wymiany.
  
 
Ja odpalam na Pb i zmieniam na LPG po jakis 3 sekundach Skutek tego jest taki ze po ok 70 tys km reduktor do wymiany ( to takie pod maska od gazu to chyba reduktor nie???? ) A jak jezdzilem zastepcza Tempra to ona miala w baku Pb sucho jak na pustyni a odpalala caly czas na LPG od zalozenia instalki i chodzi (niewiem kiedy byla zalozona ) ale autko ma 212.000 km przebiegu
  
 
Cytat:
2005-12-09 20:57:23, qbaj pisze:
no ja chyba testuje w sensie ze jeden wtysk mi prawdopodobnie nie dziala..ale bez dwoch cylindrow to juz moze byc problem..to nie jest V6..


Oj to jest zasadniczy problem, silnik szarpie, nie wkreca sie jak 3ba no i jazda jest do dupy!!! Wiem bo sluzbowka (v6) jezdzilem przez 2 miechy i jezdzic sie nie dalo... a i spalaniu gazu nie wspomne
  
 
Hmm .Dzięki za podjęcie tematu ,wyciągłem wnioski dziś jeszcze nie było BIG MROZU więc palił spoko .Doleję swieżej Pb i jakiegoś specyfiku i może przegonie go jeszcze na benie A4 może coś pomoże albo je dorżnie już na maxa
  
 
ja sprawdziles ze nie dzialaja dwa wtryskiwacze?
  
 
odpalanie na LPG na pewno szkodzi reduktorowi chociaż skutki mogą być widoczne raczej po dłuższym czasie i może być problem jesli w układzie zapłonowym i elek. jest cos słabe lub uszkodzone to rozruch może być trudny lub niemozliwy Wniosek lepiej doprowadzić do porządku zasilanie Pb to nie będzie problemu a w sumie 10-20 dni takiego odpalania nie wyrządzi wiele szkód.
  
 
Cytat:
ja sprawdziles ze nie dzialaja dwa wtryskiwacze?



odpinałem po kolei i wszszło mi ze przy 2 nie ma znaczenia czy są podpięte czy nie
  
 
Cytat:
2005-12-10 19:57:24, mellowM pisze:
odpinałem po kolei i wszszło mi ze przy 2 nie ma znaczenia czy są podpięte czy nie



odpinales zasilanie poszczegolnych wtryskiwaczy? a jezdzisz z odcieta pompa paliwa? tak dopytuje bo sam do konca nie wiem jak sprawdzic na 100% ze to wtryskiwacz.. w aso mi powiedzieli ze bardzo czesto przy jezdzie na gazie jest tak ze to co jest w baku pb to juz trudno nazwac benzyna i to czesto powoduje niewydolnosci w jezdzie na pb...zaczynaja od wymiany filtra paliwa a potem jak to nei pomaga to czyszcza bak..i dopiero na swiezej benzynie sprawdzaja dalej
  
 
Cytat:
odpinales zasilanie poszczegolnych wtryskiwaczy? a jezdzisz z odcieta pompa paliwa?




dokładnie odpinałem zasilanie i jeżdżę z odciętą pompą paliwa ale powiem szczerze ze to może faktycznie dobry trop z new Pb,filrtem paliwa natomiast cięzko mi sobie wyobrazić płukania baku hmm