Ciśnienie w cylindrach - 126p jakie macie ...?????????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Zrobiłem w wakacje silnik i teraz mierzyłem dopiero. Pytanie mam jakie macie WY, ja mam 650 silnik lekka przeróbka. Pozdrawiam i prosze o odpowiedź
  
 
No zmierzyłeś a wynik gdzie Ja nie mirzyłem ale na głowicy ciachniętej 4,2mm + miedziana uszczelka będzie napewno nie seryjne;]
  
 
jama glowice 2mm i nie mierzylem ale czuje ze slabiutka. btw to na kompresje maja tez wplyw np. regulacaj zaworow, no i oczywiscie przyzad musi byc dobry bo mi sie kiedys taki trafil co w serynej lagunie 2.0 8v pokazywal kompreche ponad 15
  
 
witam
nie pisałem ile mam bo myslałem że wy napiszecie bo nie wiem czy mam dobrze czy nie. Nie chcialem obciachuPP ale juz pisze więc ja wiem że zawory grają dużą role w kompresji ja robiłem głowice konkretnie ale na seryjnych zaworach jeżdze tylko nóweczki i gniazda zrobione (w konkretnym zakładzie co tylko w głowicach siedzą) więc moja kompresja wynosi 10Mpa (ale wlasnie nie wiem czy jednostki w czym sie to mierzy podałem dobre- bo w książce pisze ze ma byc 0.82Mpa a mi pokazało 9.8 i 10 wiec nie wiem a zapomniałem zobaczyc co pisało na wskaźniku)) ale jak w ksiązce to bym miał 1MPa nie wiem ocencie to czy dobre??) Głowice mam szlifnientą 2mm
Pozdro tomii
  
 
No to masz jak najbardzie odpowiednia kompresje przy twojej splanowanej glowicy.Wiec wszystko jest oki.Pozdrawiam
  
 
jak go kupilem to pojechalem zmierzyc
1cyl-10,2
2cyl-10,6
podobno byl chyba remont robiony czy cos zakladam ze glowica jest seria, bo nic mi nie wiadomo zeby byla splanowana
  
 
głowica -2mm, cieńka miedziana uszczelka i cylindry na 80mm - zaraz po złożeniu i odpaleniu po 13 atm.
jakiś miesiąc dwa temu (przejechałem może 20-25 tys) ok 12 na każdym.
ostatnio ściągałem głowicę, zmieniałem uszczelkę, robiłem małe wybrania w komorze i zmieniałem zawory.w najbliższym czasie postaram się zmierzyć, żeby zobaczyć, czy nic nie spitoliłem
  
 
Głowica seria po remoncie u stelmacha + miedx uszczelka = 10,5 / 10,5 wiec miło.
Mimo to oddaje do powiekszenia zaworów i planowania 1,2 mm
  
 
hehe ja na glowicy 2,5 mm po 6 miesiacahc zanotowalem na 1 6,8 czegos tam a na 2 7,1 czegos tam !!!!!!!!!ale po wyciagnieciu tloko0w z pierscieni niebylo co zbierac i tloki tez do wy...ania
  
 
ja robiłem w wakacje remoncik i dzisiaj sprawdzałem dopiero ale jestem pozytywnie zaskoczony 10Mpa to chyba dobre!!! jutro mnie czeka rozrząd do roboty bo już stuka puka i jeszcze nie wiadomo co robi nie orientujecie sie jaka cena łańcuszka??? pozdro tomii
  
 
kup sobie rozrzad od CC bo maluchowski zaraz ch.. bedzie wartał
  
 
a podchodzi od CC bez problemu tzn zero przeróbki i działa bez problemu??? i mniej wiecej róznica w cenie??? pozdro i dzieki z gory !!!
  
 
Cytat:
2004-11-03 22:55:20, tomii pisze:
a podchodzi od CC bez problemu tzn zero przeróbki i działa bez problemu??? i mniej wiecej róznica w cenie??? pozdro i dzieki z gory !!!



Musisz dokupic uszczelki i simering

Ja na glowicy -1,5mm i teraz nie pamietam jaka uszczelka miedziana lub zwykla mialem 10 i 10,5. Teraz mam 2,5 mm ale jeszcze nie mierzylem. Walek tez ma wplyw na kompresje szybszy bedzie mial mniejsza niz na serii.
  
 
Hmmm czyli moja padaka nei jest taka zła jak na serie.
  
 
bisowkski/z cc rozrząd (koła plus łańcuch) jest jakieś 2 razy droższy
  
 
Właśnie jest taka sprawa że chce założyć wałek 385 Światka ale dopiero po zimie wiec może wtedy bym porządny rozrząd zapodał a teraz kupie fabryke?? jade zaraz obadam ceny i pomysle. JA robie remonty pod gołym niebem a u mnie dzisiaj dobra pogoda więc trzeba wykorzystać. Pozdro all
  
 
eeeem , pany 10MPa to nawet diesle nie maja cisnienie takie to jest rownowartosc 100 atmosfer, przeciez koledze by pierscionki wydmuchało



podziałka na cisnieniomierzu do kompresji jest w barach i dziesiątych częściach megapaskala, wiec Twoje cisnienie wynosi 1 Mpa słownie : jeden megapaskal



sorki ze sie mądrze ale jak bys powiedział komus kumatemu ze masz 100 atmosfer w cylindrze to by cie po prostu wysmiał


pozdrowki





[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2004-11-04 08:56:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2004-11-04 13:34:41 ]
  
 
cisnienie w cylindrach pamiętacie panowie ze się mierzy na ciepłym nagrzanym silniku, bo jeszcze olej uszczelnia tak jak to ma miejsce podczas normalnej pracy, (nie wymadrzam się!!! podkreslam bo zaraz mnie Zol4tar dojedzie ze taki mąąąąąąąąąądrala ze mnie ) ponadto wazne jest zeby na obu garach (w moim przypadku na 4 - w DFie ) było porównywalne ciśnienie bo to znaczy ze silnik się równo zurzywa, bedzie równiutko pracował, bez szarpnięć i łateeo odpalał...
jesli na którymś jest niższe ciśnienie trzeba to szybko skorygować bo się silnik rozleci - TAK MI POWIEDZIAŁ MECHANIK... (podkreślam specjaknie dla tego samego osobnika!!!)
wykres mam wyskalowany w kG/cm2 i mam (na oko bo nie ma podziałki tak dokładnej ) 10.0, 9.9, 10.1, 10.0 czyli norma dla tego przebiegu...
MECHANIK poowiedział też ze jak spadnie do 8 - 8.5 to trzeba robić remont bo już słabiutki....
***** wiedze swą czerpię z relacji zawodowego mechanika, ale cóż ja młody niedoświadczony mogę wiedzieć - nie?? Zol4tar'ku
  
 
Cytat:
więc moja kompresja wynosi 10Mpa (ale wlasnie nie wiem czy jednostki w czym sie to mierzy podałem dobre- bo w książce pisze ze ma byc 0.82Mpa a mi pokazało 9.8 i 10 wiec nie wiem a zapomniałem zobaczyc co pisało na wskaźniku)) ale jak w ksiązce to bym miał 1MPa


Poramancza trzeba czytac cały watek a nie końcówkePPP

A co do wypowiedzi sFiatowca sprawdzałem na rozgrzanym maluszku bo wiem że tak sie sprawdza (lub poprostu mozna wlac strzykawka olej na sylindry i sprawdzić czy cos sie podniesło- to na zimnym) a ja mam na dwóch prawie równe 1MPa . Pozdro tomii
  
 
ok, przepraszam

przeczytałem cały widocznie musiałem te kwestie przooczyc, w ksiazce jest dobrze napisane



[ wiadomość edytowana przez: Poramancza dnia 2004-11-04 17:03:00 ]