| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
stasiu F&F MEMBER 125p 73' Łódź | 2005-01-24 11:11:17 mozesz sobie wyciac wnetrze - klapy silnika te wzmocnienia. nie wiele to da ale zawsze cos |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2005-01-24 11:24:07 Napewno wszystkie wygłuszenia ze ścianek i pogłogi. Cała, dosłownie cała tapicerka. Wszystkie zbędne duperele. Potem zaczyna się już tylko "metalowe" odchudzanie... Wycięcie wszystkiego co zbędne. Gurna półka od kratek do chłodzenia, prawa stona i pułeczka nad tłumikiem, lewa strona kratka pod wentylatorem i część blach z nadwozia z tamtych rewirów..... Potem już plastikowe maski przednia i tylnia no i szyby z pilowęglanu;] |
sFiatowiec F&F Sympatyk 125p; 126p Częstochowa | 2005-01-24 11:42:26 zmienić aku na motocyklowy...
12V mniej amperogodzin, zeby tylko starczył na dwa trzy rozruchy... na KJS i tak i tak mozesz odpalić go z kabli innej fury... a masz kupe kilosów zgubionych...
|
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-01-24 12:13:22 wywal cała tapicerkę, bitgum zedrzyj ze środka, obie klapy odchudź, szyby tylne z pleksy, wykładzinę z deski rozdzielczej, wytnij wzmocnienia z drzwi, ponawiercaj troszkę jeszcze rzeczy i tyle... |
Anonymous Niezarejestrowany | 2005-01-24 12:24:17 Drzwi NIE odelzać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
CZUCZU (S) Kia CEED KTSW MEMBER | 2005-01-24 12:58:32 Ja bym postawił na drzwi z eleganta - ich nie trzeba zbytnio odelzac sa sporo lzejsze !!!!!!
Z tyłu jest półka nad silnikiem którą mozna wyeliminowac i dolot z kratki dac - wiecej miejsca masz wtedy , ale jest sporo głosniej w aucie... Z tyłu w boczkach masz wzmocnienia na pasy które sa zbedne przy szelkach , i znajac zycie napchane sa tam tez wygluszenia miedzy blachy .. |
moch F&F Sympatyk 126 83', 126 79' Łódź | 2005-01-24 13:02:31 U mnie był tam jakiś filc, a na blasze bitgum. Wszystko wywaliłem w obu maluchach. A drzwi z ELa są rzeczywiście dużo lżejsze. |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2005-01-24 16:22:02 wszystko jasne
mam wybebeszony cały środek wszystkie wygłuszenia wyciągnięte , wycięta półka nad silnikiem , wszystkie zbędne blachy wokół silnika , brak tapicerek i waga oscyluje w około 570kg |
ZoLt4R F&F Sympatyk Punto HGT / 126p 1.2T a juz na pewno nie z Łodzi | 2005-01-24 16:29:51 moj 585kg z 1.1 w kapsku |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2005-01-24 19:03:08 Lukasz moja jest lepsiejsza ![]() ![]() : zarcik moj okolo 555kg![]() |
chrzaniu opel calibra gorzow wlkp. | 2005-01-24 19:26:18 a co myslicie o tylnych szybach z pleksi (plexi) ?? klape odchudzona mam ale na lato !!!!!!! TERAZ JEZDZE NA SERII !!!!!!! |
Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2005-01-24 19:26:42 no u mnie podobnie jak u lukasza tylko ze z normalna klapa i skrzynka narzedzi,po prostu gotowy do jazdy wazy 570,wazony na wadze |
Jesion128 F&F Sympatyk Łódka Bols Szuflandia | 2005-01-24 19:30:17 Weźcie pod uwage że szkło jest bardzo ciężkie. |
PaculaSportGarage K-shell suchy i mokr ... Mysłowice | 2005-01-24 20:37:11 Co do klap to ja mam jeszcze mniej (robiona przez kumpla - partacka ale lekka )
klapa Natomiast uważam, że usuwanie tzw. gitary spod silnika (o ile nie montujemy płyty) jest sporym ryzykiem na nawierzchniach z kamieniami, dziurami itp. Wbrew pozorom bardzo łatwo uszkodzić obudowę dmuchawy i przy okazji wirnik, a wtedy mamy po chłodzeniu, po imprezie i pozostaje hol do domu (widziałem taki przypadek). Więc te ok. 2 kilo lepiej zostawić, a zamiast tego przejść się do WC przed startem ... ale to tylko moje, niekoniecznie słuszne zdanie.
Pozdro |
dave-rallymaniak F&F Sympatyk Bielsko-Biała | 2005-01-24 21:16:53
dodam tylko że była robiona na wzór mojej klapy
|