| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-11-01 13:05:49 to podłącz ten stary wskaźnik może nowy jest walnięty
Ja bym jeszczed sprawdził czujnik temperaturty płynu i połączenie elektryczne |
dr_przemek Miłośnik FSO FSO125p/Uno1.4i.e.S Warszawa - Bielany | 2003-11-01 14:04:02 Sprawdź jeszcze kwestie masowe, tzn np przewód miedziany masujący silnik do nadwozia, ewentualnie dokręcenie samego juz wskażnika w desce rozdzielczej. Jezeli są przerwy w "masowaniu", to wskaźnik dąży do temperatury maksymalnej w chwili gdy nie jest połączony z (-). Przerabiałem to dwukrotnie, przyczyny własnie j.w. |
-Bart- Miłośnik FSO Polonez Caro 1.6Gle Kraków | 2003-11-02 14:29:31 A ja spotkałem się też z takim przypadkiem!!! Pomogła wywiana czujnika temperatury, tego przy pompie wody! |
czeczun Miłośnik FSO FSO 125p '87 Toruń | 2004-11-15 01:02:38 Podłączam się pod ten post. bo problem mam podobny.
Ostatnio razem z Kaovcem wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą. Co za tym idzie płyn itp. Po wymianie szaleje u mnie temperatura - przed wymianą też tak szalała. Otóż im mocniej wcisnę gaz tym bardziej się wychyla w prawą stronę. Gdy utrzymuję stałą prędkość to temperatura idzie mocno do góty, wskazówka zatrzymuje się jakieś 2-3mm przed czerwonym polem. Puszczę gaz temperatura spada, jak wcisnę sprzęgło temp spada. Wymieniłem czujik temperatury.. nic nie pomogło - dalej tak się dzieje. Jak podniosę maskę, żeby sprawdzić czy temperatura naprawdę jest taka wysoka to na "oko" wygląda, ze wcale nie jest taka duża. Dodam jeszcze, że wskaźnik przed wymianą i po wymianie temperaturę wskazuje prawie jak potencjometr jakiś... wciąż zmienia pozycję. O co tu chodzi?? [ wiadomość edytowana przez: czeczun dnia 2004-11-15 01:04:26 ] |
automatic | 2004-11-15 10:18:50 [ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-19 09:37:49 ] |
Fsoliebhaber Gdańsk | 2004-11-15 10:28:27 tj odłacz kabelki od regulatora |
czeczun Miłośnik FSO FSO 125p '87 Toruń | 2004-11-16 00:48:58 odłączyłem regulator... i wskaźnik sie uspokoił. hmmm i znowu pójdzie kasa... psia jego mać...
Chociaż plus jest jeden - gdybym miał inne zachodnie auto to za jeden regulator kupiłbym sobie kilka FSO'owskich |
Fsoliebhaber Gdańsk | 2004-11-16 09:54:10 mam to samo
raz już z czymś takim walczyłem wymienić termostat i po kłopocie ( tak przynajmniej u mnie było) koszt nieduży roboty w sumie tez niewiele |
czeczun Miłośnik FSO FSO 125p '87 Toruń | 2004-11-17 18:12:34 aaaaaaaaaaaa!!!!!!!
wymieniony czujnik temeratury, wymieniony regulator napięcia, posprawdzana masa... a ten nadal wariuje... może to alternator? poradźcie cos proszę. |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-11-17 18:44:07 Odkręć korek ze zbiorniczka wyr. i korek na dole chłodnicy oraz z bloku srubę znajduje się ona pod kolektorem ssacym (ciężki dostęp będzie chyba , że masz kanał) Później zakrecasz w chłodnicy i w bloku i nalewasz świeży płyn około 7 L. |
psemcio PF 125p '80, Corolla ... Opole / Opatów k.Cz-wy | 2004-11-17 19:31:49 skoro juz o temperaturze mowa.. takie pytanie..
przyjmujac ze wskaznik dziala OK, to ile jest stopni gdy np. dojdzie do białego, ile jest gdy stoi pionowo, a ile gdy wskazówka jest na koncu białego pola? chodzi mi o skale, jak on jest wyskalowany, bo nie wiem? oczywiscie chodzi o DF, stare zegary. |
OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2004-11-17 19:50:44 Ej chłopaki. Kiedy pojawi sie jakis post o kiepsko działającym ogrzewaniu. Sezon już chyba... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
leon Miłośnik FSO Leonez Atuz 1.6 GLIz ... ZONK & Toruń | 2004-11-17 19:54:14
Mówisz i masz. Słąbo mi grzeje. Dlaczego? POMOCY? |
henryk1 CARO+ Kraków | 2004-11-17 19:56:31 Długi.
A czy nie koniecznei trzeba odkręcać śrubę na bloku? nie wystarczy na chłodnicy? |
CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2004-11-17 20:04:05 jak nie odkrecisz na bloku to ci plyn z silnika nie zejdzie tak mi sie wydaje bo jak ja wymienialem chodnice to mialem moze z 5 L a ma byc 7 L jesli jest tak jak ma byc |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2004-11-17 20:08:48 dokładnie jak nie odkrecisz tej sruby z bloku to w układzie zostanie gdzieś 2 l starego płynu |
henryk1 CARO+ Kraków | 2004-11-17 20:35:59 ale czy taka wymiana( bez spuszczania z bloku) ma sens?
|