| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-10-25 22:03:15 Witam wszystki to mój pierwszy post na tym forum choc BMW jeżdze już dłuższy czas, jednakże mam problem z 520 24v e 34 z 1992 roku. Czytałem coś niecoś na ten temat na forum ale tak naprawde nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Otóż sprawa wygląda tak. Z rana gdy wsiadam do samochodu i próbuje go odpalić musze go krecić z 10 razy nim silnik w końcu zaskoczy w tym czasie lekko załapuje ale zaraz zdycha. Próbowałem ten problem rozwiązać w serwisie BMW gdzie strwierdzono, że cała elektronika jest w pożądku. Musze także zaznaczyć że mam instalacje gazową w samochodzie i kiedyś nawet spróbowałem odpalić ją na gazie i elegancko zapaliła, więc chyba z silnikiem jest wszystko w porządku. Jeżeli ktos sie z czymś takim spotkał i udało sie coś z tym zrobić to prosze o rade |
Hellboy BMW Member BMW 525 tds touring ... Wrocław | 2004-10-25 22:49:37 Zastanowiłbym się nad" masą" w aparacie zapłonowym-może się wiesza .Miałem podobne objawy w VW i był to taki mały czarny "pierdolnik"w aparacie zapłonowym właśnie-dwa kabelki i czarna kostka Tylko z tym gazem to nie mam kompletnie pomysłu i całkowity brak doświadczenia z LPG Pozdroxy |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-26 11:17:39 właściwie regulator cisnienia paliwa. heloboy czytałeś że na gazie pali to auto?
pozdrawiam |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-10-26 13:00:30 jak włącze zapłon i poczekam jest jakć zmiana aczkolwiek niewielka. A jeżeli chodzi o regulator ciśnienia paliwa to gdzie go szukać, jak go sprawdzić |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-26 13:31:12 a czy jak ci już odpali becia na benzynie to chodzi normalnie? daj maila to ci wyśle fotki regulatora |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-10-31 08:25:18 Jak juz odpali to chodzi ok mój e mail entrancer@o2.pl[addsig] |
romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2004-11-01 00:06:21 przyczyną calego problemu jest najprawdopodobniej zaworek w pompce paliwowej w zbiorniku,albo pękła w nim sprężynka(mało prawdopodobne)albo podszdł jakis śmieć.jak samochód postoi przez noc to paliwo z przewodów zcieknie do zbiornika i przewody są puste.sprawdz pompkę na 95% to ten problem. |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-11-01 12:38:55
sprawna pompa paliwa napełnia cału układ paliwowy w około 1 sekundę po włączeniu zapłonu. dodatkowo przy zapchaniu tego zaworka układ nie trzymałby ciśnienia, co oznaczałoby w praktyce ciągłą pracę pompy paliwowej. w sprawnym układzie pompa pracuje do osiągnięcia zadanego cisnienia w układzie paliwowym po czym wyłącza się. zakładam że silnik nie pracuje, jest tylko kluczyk w pozycji zapłonu. więc możesz tak to sprawdzić. przekręcając kluczyk i słuchając czy pompa pracuje cały czas czy wyłącza sie po chwili. zdjęcia zaraz ci wyślę. pozdrawiam |
charlesk WLKP | 2004-11-01 13:43:12 I JAK UDALO SIE ROZWIAZAC PROBLEM BO UMNIE DZIEJE SIE PODOBNIE MAM TEZ BMW 520 24V Z 92R I Z INSTALACJA GAZOWA I MA PROBLEM Z ODPALENIEM ??? |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-11-01 13:46:04 zdziwiony jesteś charlesk??? nie byłbyś gdybyś użył wyszukiwarki.
jak zapewne zauważyłeś treści postów pisane są małymi literami, więc bądź łaskaw i wyłącz Caps Locka [ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-11-01 13:47:27 ] |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-11-02 23:47:21 Tak jak gdy włącze zpłon jest słychac pompke paliwa przez chwile i następnie sie wyłącza ale ostatnio miałem taką akcje że jechałem samuchodem a pompka buczała przez dłuższy czas podczas jazdy co wczesniej mi sie nie zdarzało |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-11-03 09:05:17 mam jeszcze jedno pytanie. czy jak już odpalisz rano, i zgasisz zaraz silnik i ponownie odpalasz to są te same problemy czy juz nie? i jak auto pali na ciepłym silniku?
pozdrawiam |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-11-03 18:40:50 Jeżeli odpale auto to póżniej pali już bez problemu jak sie rozgrzeje też nie ma problemu z zapaleniem |
charlesk WLKP | 2004-11-08 10:54:13 I jak Dryllo udalo ci sie rozwiazac problem z tym odpalaniem , bo mam taka sama bmw z gazem i mam tan sam problem |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-11-09 09:27:33 w tym przypadku ewidentnie paliwo cofa sie do zbiornika. sprawdź regulatory i zawory zwrotne.
pozdrawiam |
raffat E34 520i, E39 528i Wrocław | 2004-11-09 19:02:12 a ktos moze moglby powiedziec gdzie te regulatory i zawory sie znajduja?
Mam identyczne auto rowniez z 92 roku i ten sam problem. Jak zakrece to zapala, ale pracuje na ok 200 obrotow, bardzo nierowno. Nieraz nawet zgasnie. Jak zapalam drugi raz juz wszystko ok, nieraz tylko wchodzac na obroty dziwnie przerywa i potem juz normalnie. Taki objaw mam tylko rano, jak auto dluzej postoi. Chyba to to samo, tak wiec prosilbym o podelsanie jakis zdjec i moze opisu co tam trzebaby ewentulanie sprawdzic dokladniej raffat@wp.pl Pozdrawiam wszystkich |
romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2004-11-10 01:31:25 pisałem już wczesniej że to pompka,kidyś miałem podobny problem(dlatego wiedziałem prawie na 100%).po wymianie jak ręką odjoł.pozdrawiam |
Dryllo BMW Member Bmw Ełk | 2004-11-10 16:26:17 ok dziś wyjąłem pompke wygląda na sprawną zaworek działa więc pewnie sie zatarła. Poza tym delikatnie faluje na obrotach tak od 500 do 900 obrotów ale po jakimś czasie sie uspokaja. Ma ktoś |