| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2004-10-29 17:41:34 No zgadza się ja mam ten cieplejszy Może i ma on wpływ, ale tylko dlatego że ja go załozyłem przy wychodzonym już silniczku |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2004-10-29 18:01:36 No to chyba mamy winowajce...
Ja póki co założę 87 |
Andik Klubowy Weteran VW B51.9TDI,MK32.0TDCi Szczecin | 2004-10-29 18:30:23 Witam |
Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2004-10-29 20:07:30 Tak szczerze mówiąc to nie wiem jaki mam termostat.. wymieniany był przy pierwszej wymianie rozrządu. Wskazówka w najwieksze upały stojąc w korku wychodziła max do połowy... od około miesiąca nieco wyzej sie dzwiga... juz mam zamówiony termostat... ale co do parametrów tego termika to jestem zielony.. zadzwonie i powiem zeby mi dali ten na 87st. [ wiadomość edytowana przez: Czarek_Rej dnia 2004-10-29 23:05:21 ] |
-JACO- Klubowy Weteran Megane RS250 Cup Warszawa | 2004-10-29 21:43:28 Chce się upewnić, fabryczny miał 87 st. tak???
Gdzie w Wawce kupię termostat 87st. w przyzwoitej cenie??? |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2004-10-29 23:53:55 ja mam cieplejszy 92st , instalacje gassową i fabryczną uszczelke, oraz przebieg 191tys km
i CO termostat nie ma na to wpływu. |
Jadzwin Espero 2.0T / NUBIRA ... Krakow | 2004-10-30 00:14:09 Witam,
Ja tez nie wierze w ten termostat. TO jakis mit Termostat na 92C pochodzi przeciez od silnika c20ne kotry w zasadzie jest kopia naszego choc jest ciut mocniej wysilony... Wiec jezeli jemu nie zaszkodzi to i naszym nie zaszkodzi Pozatym ja uzywam oplowskiego termostatu, silniczek mam dosyc tak wyzylowany i zadnych problemo z tym nie mam... Pozdr Jadzwin |
Tomek-Mydlowski Warszawa | 2004-10-30 00:25:23 wniosek, macie KIJOWE! instalacje gassssowe, a wszystko zwalacie na mały niewinny termostat. KONIEC TEMATU |