Wysokie spalanie & powietrze w przewodzie paliwowym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam, jak w temacie zalelem 3/4 baku przejechalem 89 km i juz mi swieci rezerwa =( zauważylem tez, ze na odcinku przewodu paliwowego pompka - gaznik zasuwa powietrze, nieduzo ale jednak, ale to chyba nie przez to osiagnełam tak duze spalanie, gaznik mam ustawiony, uszczelki w nim sa nowe, filtr tez, przed wczoraj zmienmiłem przewody paliwowe, zapłon jest ustawiony na 10 stopni, ustawiałem pistoletem tak wiec nie ma mozliwosci zebym sie pomylil, srobka w gazniku wykrecona jest na 3 obr, orb jalowe ustawione na 900 obr, nie mam pojecia co to moze byc =(
  
 
A moze masz gdzies wycieki ? a co do powietrza to nieszczelnosc gdzies musi byc i sie dostaje.
  
 
a jakie masz chłopie swiece??
nie jeżdzisz czasem na ssaniu / zbyt bogatej mieszance??
wskazaniem rezerwy się nie sygeruj, bo jest to orientacyjne wskazanie - od 2.5 do 6 litrów paliwa...
jak byś do spodu wyjeździł to co innego...
mój DF palił 25l / 100 km jak go dostałem w swoje rece,
powód - stare spekane przewody paliwowe, miedzy pompa paliwa i gaźnikiem... przy wysokich obrotach przewody strzykały paliwem na prawo i lewo, a śladów wycieków nie było żadnych.... wymien na inne, najlepiej taki które wytrzymuja wieksze ciśnienie...
- w maluchu moze być jeszcze zapchany /niedrożny przewód zwrotny do baku i pompa na siłę wtłacza paliwo do gaźnika...
jeśli:
- zapłon,
- zawory...
jest ok...
to znaczy ze masz okropnie ciężka nogę,
albo duze opory ruchu:
- trą hample,
- zakleszczony reczny,
- zatarte łozyska kół...
  
 
dzieki panowie za pomysly
  
 
Nie chciało mi się szkać stąd tutaj owe gaźnikowe zapytanie
Słuchajcie, mam problem z gaziorek w kumpla autku Mianowicie silnik na ssaniu pali od pierwszego. Wszystko wyrególowane a autko na jałowych chodzi tylko na jeden gar Cały czas tak samo. Świece sprawdzone, zawory wyrególowane, zapłon ok. Gaźnik w sumie też powinien być ok bo dokładnie (chyba) wymyty i przedmuchany. Na kilku gaźnikach to samo ale doszedłem, że to gaźnik. Cały czas na jednym garze?? Czemu?? Co zrobiłem rutynowo i "utonełem"?? Pomocy bo nie mam już sił.......


Wielkie THX za wszelkie pomysły
  
 
moze byc tak ze kondensator jest za blisko aparatu i sie takie cusie dzieja. lub iskra na obudowe aparatu z przerywacza przeskakuje.
  
 
zmien przewody zapłonowe i po sprawie