MotoNews.pl
5 Nie chce zapalic... (121961/0) - NT
  

Nie chce zapalic...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!! Mam problem, autko mi staneło i nie chce zapalić. Rozrusznik kręci ale autko sie nie odpala, co to może być, bo nie za bardzo wiem od czego zacząc szukac. A żeby bylo śmieszniej autko stoi daleko ode mnie.
Pomocy......
Sebastian
BMW 520i 24V z1991r. E 34
  
 
Cytat:
2005-11-05 11:59:12, Sebastian1980 pisze:
Witam!!! Mam problem, autko mi staneło i nie chce zapalić. Rozrusznik kręci ale autko sie nie odpala, co to może być, bo nie za bardzo wiem od czego zacząc szukac. A żeby bylo śmieszniej autko stoi daleko ode mnie. Pomocy...... Sebastian BMW 520i 24V z1991r. E 34


pompka paliwa
  
 
Moze byc ze pompa.Wlacz zaplon i powinienes slyszec przy wlaczeniu czy pompa podaje paliwo.Upewnij sie pare razy czy przy wlaczaniu zaplonu pompka chodzi.powinna zalaczyc sie na ok 2 sekundy po wlaczeniu zaplonu.Jezeli nie bedzie slychac to moze byc pompa albo przekaznik pompy paliwowej.
Najlepiej uchyl okno albo nie zamykaj dzwi wtedy lepiej bedziesz slyszal.Podobny mialem problem.Siadl przekaznik w E30.U mnie pompka znajduje sie przy zbiorniku u ciebie tez powinna.

[ wiadomość edytowana przez: jarek270582 dnia 2005-11-05 16:22:20 ]
  
 
Moze dodam , ze wczesniej przy dluzszym postoju na swiatlach na skrzyzowaniu, kiedy chcialem ruszyc, zanim wszedl na wyzsze obroty to sie ksztusil (nie bylo to czeste ale sie zdarzalo). Nie wiem czy to mogly byc wczesniejsze objawy tego "kataklizmu" jaki mi sie dzis przydażył...??
A jak był zimny i sie go odpalalo np. rano, to przez sekunde lub dwie zachowywal sie jak traktor, to znaczy wydawało sie jakby nie we wszystkich cylindrach nie dochodzilo do zaplonu mieszanki.
  
 
a wymienialeś kiedyś świece , ewentualnie cewki
  
 
Tego jeszcze nie zrobilem, ze wzgledu na to ze autko mam od niespelna miesiaca. Na razie wymienilem to co najbardziej rzucalo sie w oczy i sluch czyli wahacze i uszczelke pod klawiature. Niestety wszystkiego na raz , nie jestem w stanie objac finansowo i chce to wymieniać sukcesywnie co miesiac. Teraz w planach mialem plyny swiece i filtry...ale plan sie posypal bo jesli to pompka paliwa to z tego co widze to mnie to skrobnie....jesli dobrze widzialem na necie to okolo 250-300 PLN jak i nie wiecej.
Pozdro.
  
 
co do ceny pompki to tragedi nie ma, a do tego co napisał hz10 to dodam jeszcze kabelki WN, a i zasadnmicze pytanie masz lpg w aucie czy nie.
  
 
Nie mam gazu
  
 
Sprawdź pomkę, na wszelki stłuczeń wymień filtr paliwa, no i jeśłi rano po zapaleniu kulała to z układem zapłonowym jest coś nie tak.
  
 
tak jak kolega napisał
  
 
Niom i cewke/i przemierz
  
 
ja rowniez proponuje zerknac na cewke(i)...
gdzies juz byl taki temat ale nie mam na mysli tego o bmw 850...

[ wiadomość edytowana przez: JanekE30 dnia 2005-11-05 23:03:08 ]
  
 
...a co na to immobillizer?? Mam takie diodowate gówno, do którego przed przekreceniem kluczyka trzeba przyłożyć takie dziwne coś i jak dioda się zmieni na zielony kolor to można odpalać. Sprawdzalem to kiedyś "organoleptycznie" i napewno odcina rozrusznik, ale co jeszcze odcina?? Czy ma ktoś coś takiego i wie co to wogóle odcina?? Nie wykluczone że odcina i zapłon i paliwo i rozrusznik ale tego nie jestem pewien.....
Pozdro
  
 
Jezto miał rację, to była pompka paliwa. koszt wymiany u mechanika wraz z nową pompką to 400 PLN. Może sie komuś to przyda.
Pozdrawiam
Myślęże wątek można już zakończyć.
  
 
Może ci odcinąc i zapłon i paliwo. Ale jesli w ogóle nie pali to raczej jak już zapłon, co to za immo?


[ wiadomość edytowana przez: kiddy dnia 2005-11-14 01:59:07 ]
  
 
Cytat:
2005-11-06 08:49:44, Sebastian1980 pisze:
...a co na to immobillizer?? Mam takie diodowate gówno, do którego przed przekreceniem kluczyka trzeba przyłożyć takie dziwne coś i jak dioda się zmieni na zielony kolor to można odpalać.


mam ten sam badziew, nie wiem co odcina, ale coś napewno, a i lepiej zostawie to dla siebie...pzdr
  
 
Cytat:
mam ten sam badziew, nie wiem co odcina, ale coś napewno, a i lepiej zostawie to dla siebie...pzdr


Ja też to mam odcina wszystko bez tego zapala mi się tylko kontrolka ABS i AIR nawet liczniki nie świecą
  
 
Imo - Kiddy - to mój własny skrót od immoblizera..nie chcialo mi sie pisać całego tego wyrazu
  
 
Cytat:
2005-11-14 19:10:00, Sebastian1980 pisze:
Imo - Kiddy - to mój własny skrót od immoblizera..nie chcialo mi sie pisać całego tego wyrazu


Ja cie, wiem że to immobilizer,człowieku, pytałam jaki to,opis urządzenia, nazwa, bo moge ci w sprawie pomóc, jeśli to będzie kwestia np.odcięcia paliwa przez immo (skrót od immobilizer..) tylko co to za urzadzenie