Katalizator rozgrzany do czerwonosci

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam !!
Mam duzy problem. Wymieniałem uszczelke pod głowicą w Espero 1,8. Teraz po złożeniu silnik pracuje nierówno i na benzymie max. obr 6000 a na gazie 4000. Do tego dziś jak chciałem wyjechac i wjechać do drugiego gazażu to środkowa część tłumika była czerwona.
Rozrząd napewno jest ok i zapłon też był ustawiany.
Pomóżcie prosze.
  
 
A lampka "check" ci sie nie świeci?
Na wszelki wypadek sprawdź kody błędów. Wygląda mi to na problem z zapłonem (wypadanie) lub składem mieszanki (zbyt bogata - paliwo dopala się w tłumiku i katalizatorze)
  
 
Zwarłem w złączu diagnostycznym AiB i zamigało kod 21. Sprawdziłem napięcie dochodzące do czujnika i jest OK 5,1 V.
Nie wiem jaki opór ma mieć sam czujnik. Czy ktoś ma gdzieś takie informacje ? Jeśli nie czujnik to gdzie jeszcze szukać przyczyny ?

Pomocy !!
  
 
Albo zapachany katalizator.. jak masz grubo powyżej 100 tys.km to wszystko jest możliwe...
Podjedź do tłumikarza niech Ci obejży wydech... ograniczenie obrotów to równiez sprawka tylnego tłumika w którym zapadaja się płaszcze i maksymalnie tłumią. A grzeje sie bo na gazzziku popylasz..