| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2005-03-16 12:54:46 Witam. Mam problem od jakiegoś czasu doszły mnie słuchy że z prawego koła tylnego cos stuka tak jak by klocki w dużym fiacie. Rozebrałem to i co stwierdziłem ze nie mam chyba czegoś, co podpiera właśnie klocki. Pytanie jest, co tam ma być chyba jakieś blaszki albo cos takiego i czy jest to dostępne? Omega A c2.0ne.
PS czy może mi ktoś wyjaśnic jak sie wstawia zdjęcia |
seweryn80 LOB MEMBER Opel Omega B 2,5 v6 Będzin | 2005-03-16 18:55:20 Udało mi sie wstawic fotki. szczeże nie zaglądałem tam do działu duperelki. Najmocniej przepraszam (stawiam piwko) |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2005-03-24 21:07:32 Zeby nie zakładać nowego tematu ( a ze nie znalazłem nic w archiwum) napisze to tu.
Otóż mój problem polega na tym ze napierdziela mi coś z tyłu,tak jakby klapa.W całym samochodfzie cisza jak makiem zasiał a jak tylko najade na jakąś nierówność to mnie szlag trafia.W sedanie był spokój a Caravana nigdy nie miałem.Sprawdzałem juz w kilku omegach( u teścia i dwóch kumpli) i to samo, z tą różnicą ze oni to olali a mnie to gnębi strasznie.Moze macie jakieś doświadczenia z tym albo pomysły na to |
disel Gliwice | 2005-03-24 21:16:28
sa dwa miejsca ktore trzeba naprawic: 1 swoznie montazowe wybijasz, krzywisz na banana, i wbijasz
2 gumowe ograniczniki z boku klapy na wysokosci lamp wykrecasz pare gwintow na zewnatrz |
SEBA-OMEGA OMEGA A & VECTRA A Radom | 2005-03-24 22:56:54 No tak coś podejzewałem Disel ze to te sworznie(podobna sprawa jak z drzwiami).Co do gumowych odbojów juz podkręciłem i jest troche lepiej,ale za to się klapa ciężej zamyka,a nie nawidze napierniczać.
dzięki disel,jak znajde chwile czasu biorę sie za te sworznie
[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2005-03-24 22:58:13 ] |
disel Gliwice | 2005-03-24 23:22:39 no i calkiem oczywista sprawa to zamek |
mantee78 szkoda, że nie Omega ... Nottingham, UK | 2005-03-25 12:14:11 Też miałem podobnie. Nawet przy wolnym ruszaniu słuchać było stuk jakby z klapy, a że wtedy dopiero co założyłem spojler, to myślałem, że to on jest przyczyną (klapa dostała obciążenia i gdzieś wali).
Całkiem przypadkiem, gdy zostawiłem samochód na lekkim pochyleniu i z włącznonym silnikiem, zauważyłem co jest przyczyną stuków: zerwała się jedna gumka podtrzymująca rurę wydechową tuż przy końcowym tłumiku, zaraz za zderzakiem (są tam dwie, wyglądające jak oczka łańcucha, trzymają rurę po skosie). Przez to rura na łączeniu za tłumikiem przękręcała się i końcówka waliła o zderzak. Pozdrawiam |