No dobra, nikt się nie wypowiada to ja coś napisze. Wiadomości raczej ogólne, nie konkretnie do Corolli 1.3, ale może sie przydadzą:
1) Przedmuchy zobaczysz gdy odkręcisz korek wlewu oleju albo wyciągniesz bagnet przy pracującym silniku... Gdy juz jest naprawdę źle to przez odmę wyrzuca olej do kolektora ssącego - mówi samo za siebie.
2)Przedmuchy to generalnie przez pierścienie
3)Na łączeniu miski z blokiem - ale Ameryki nie odkryłem

Sprawdź czy nie leci z góry.
4)Olej wywalany spod pokrywy zaworów/klawiatury to niestety nic dobrego. Może wskazywać a tak masakryczne przedmuchy, że zadna uszczelka nie pomaga - przerabialiśmy to z kumplem w jego ścierze. Możesz uszczelniać silikonem kazdą śrubkę a i tak gdzies będzie wywalać - u niego ostatecznie z korka wlewu oleju....
5)Niestety tak.
Z tego co wiem to odma to jest sam przewód. Ciebie martwi nadmierny power z odmy... Tak mi sie przynajmniej wydaje.
6)Jeśli chodzi o wiek to 15 lat uszczelnienia trzymają spoko. Przebiegi rzedu 200-300tys jak sądze-u mnie 17 lat 200 tys i nic nie puszcza - może to Ci pomoże.
Układ dolotowy? Co tam ma być nieszczelnego? Wszystko ma byc gucio.
Na kolektorze wydechowym może przepalić się uszczelka. Sam wydech to wiadomo...
7) E-10 to które roczniki?
Mam nadzieję, że pomogłem.
Pozdrawiam