| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
hz10 BMW Member starachowice | 2004-11-27 17:02:25
|
Bagor BMW E30 318i Warszawa | 2004-11-27 18:20:30 Może to będzie bardziej przydatne niż posty kolegów.
LINK Chyba jest jasne, że silnik zaczął "klekotać" po regulacji zaworów, więc nie ma mowy o żadnych wytartych dzwigienkach. Wcześniej prawdopodobnie (co wynika z postu autora) silnik pracował poprawnie... [ wiadomość edytowana przez: Bagor dnia 2004-11-27 18:30:28 ] |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-11-28 09:30:38
ależ jest. mógł zwiększyć luz regulując go na 0,25 miedzy powierzchnią niewytartą na dźwigience i zaworem. przy założeniu że poprzednio zawory były wyregulowane na słuch taka ewentualność jest mozliwa. może ustawiał je w niewłaściwym momencie. zawory reguluje się kiedy oba są zamkniete. luzy zaworowe dla tego silnika podawane przez instrukcję obsługi to 0,20 mm przy temperaturze silnika maksymalnie 35 stopni celcjusza. |