Wolne obroty Sonacie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
problem z nimi polega na tym że w czasie jazdy włączając luz obroty utrzymują się na poziomie 1500 na ciepłym i około 2000 na zimnym silniku i spadają do pozimu chyba normalnego 800 prawie po całkowitym zatrzymaniu. Słyszałem, że jest to problem z silnikiem krokowym ale nigdy tego nie robilem i nie wiem jak się za to zabrać.... aha i jeszcze jedno może ktoś wie gdzie jest schowany regulator wentylatora czy jest to zaraz pod przełącznikiem czy gdzieś głębiej muszę coś z tym zrobić bo chodzi tylko na 3 i 4 biegu
Z gory dzięki za pomoc
tomek

[ wiadomość edytowana przez: speedmaster dnia 2004-11-26 12:28:34 ]

[ wiadomość edytowana przez: tomek79 dnia 2004-11-26 12:34:53 ]
  
 
Czesc. U mnie nie ma obrotomierza ale wg mnie jest OK. "1500 na ciepłym" - normalne, "około 2000 na zimnym silniku" - dziala ssanie, "spadają do pozimu chyba normalnego 800 prawie po całkowitym zatrzymaniu" - u mnie tez tak jest, odpowiada za to czujnik predkosci. Dopuki sie toczy to obroty sa wieksze po zatrzymaniu natychmiast spadaja, po co w koncu ma wiecej palic jak stoisz ??, a jak jedziesz to z wiekszych obrotow lepiej dodac gazu no nie !?. Jak Ci to nie pasuje to wymien komputer w aucie
  
 
Zapomniałem dopisać, że auto jest na gaz i objawy które opisywałem dotyczą jazdy na gazie natomiast po przełączeniu na benzyne obroty zaczynają szaleć i bujać się w zakresie od około 1000 - 1500 i wyżej.... poprostu szlag mnie trafia jak to słysze ..
  
 
po pierwsze nie jeździj na luzie - to nie żart, temat na oddziely topic ale naprawde luz ma wiecej minusów jak plusów.
po drugie - to ci sie pojawiło nagle czy juz tak było ?
na gazie (jaka instalka? ) czy masz klapki antywybuchowe na obudowie czy w dolocie (instalka podciśnieniowa) w dolocie potrafia dziwnie działać w niektórych autach - jest na zawiasie i otwiera sie jak silnik ssie powietzre czyli wchodzi n aobroty...jak masz luz to zamknieta przepustnica praktycznie oddcina ssanie silnika (poza krokowym) i wtedy klapka opada prawiezamykając dolot - co robi mieszanke bardzo bogatą i podnosi obroty....zanim zadziała krokowy od gazu (jak go masz) - to taka moja teoria mała za mało jednak wiem o instalacji twojej
  
 
Nie na luzie nie jeżdże ale za to dużo w korkach i tam już często trzeba na sprzęgle, tłuczesz się powoli, ruszasz hamujesz a obroty... Instalacja to landi założona w 2000 roku auto posiadam od jakichś 2 tygodni od tego czasu przejechałem jakieś 2500km zaraz po zakupie wyglądało że jest wszystko ok na gazowych nie znam się najlepiej instalacja chyba jakaś prosta z emulatorem 4 wtryskiwaczy, klapki ostanio szukałem ale mialem na to tylko chwile człowiek caly dzień w robocie a w nocy to wiesz jaka to robota. Jutro mam zamiar się tym zająć..
  
 
a jak byż mógła napisać o tych minusach jazdy na luzie byl bym wdzięczny
  
 
Minusy to chiba tylko pod górkie? Eee? Bo jak z górki to tyci gazu.
  
 
no Panowie tać to podstawy bezpiecznej jazdy między innymi nie wiem czy sens się rozpisywać wystarczy poszperać w sieci i macie gotowe odpowiedzi jedna z nich dla leniwych niezdrowy luz klik me