| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
road_runner Miłośnik FSO Gdynia | 2004-05-15 11:19:52 Mozliwe - moglo miec ukryta wade i szybciej ulec zuzyciu. |
fiacior125 Miłośnik FSO Warszawa - Praga | 2004-05-15 11:20:09 U mnie lozysko oporowe zaczelo byc slychac tydzien po wymianie |
FIACIOR Miłośnik FSO Fiat 125p Warszawa - Bemowo | 2004-05-15 11:25:10 Bardzo możliwe, że jest to łożysko oporowe. Mi od dłuższego czasu już świszcze. |
CAr Ford Focus 1.4 16V Silniczek śmiga po lesie :) | 2004-05-15 11:33:09 Mi tak samo lozysko oporowe. Przy jego wymianie wymienilem wszystko to bylo mozliwe. I teraz cichutko chodzi |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2004-05-15 18:20:18 73 kkm to b. długo Mi po wymianie (komplet Valeo) zaczęło szumieć po 2 kkm curwa.. Teraz mam wsadzone śjakieś używane i jest gittarra |
MacioBA Miłośnik FSO Fiat 125p Rybnik | 2004-07-29 09:07:55 Witam Panowie.
Tak, nadeszła wiekopomna chwila rozgrzebania sprzęgła. Na ciepłym silniku przy włączaniu sprzęgła szarpie jak cholera. Przeczytałem juz wszytsko chyba na ten temat i stawiam na łożysko w kole zamachowym ewentualnie wałek sprzęgłowy tudzież wyszczerbiony docisk w miejscu współpracy z łożyskiem wyciskowym. Zabieram się za to ze szwagrem w przyszłym tygodniu i jeśli chodzi o łożyska, uszczelniacze to są one jeszcze w przystępnych cenach, ale nie tyczy się to tarczy i docisku. Więc znalazłem te dwie rzeczy na Allegro null>>docisk+tarcza<< i chcę się Was zapytać czy faktycznie stan tych rzeczy jest idealny Dzięki za wszelkie sugestie pzdr |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-07-29 09:58:13 kup nowe, lepiej na tym wyjdziesz, może drożej ale warto |
Jojo Miłośnik FSO SI /PF 125 '77 Warszawa-Bemowo | 2004-07-29 10:01:26 Chrisu, jeśli masz nagrzewnice starego typu ( z zaworkiem ) to takie są ceny, niestety |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-06 21:54:49 Witam!
Mam pytanko - jakiej firmy polecacie sprzęgło do Poldzia? Będe zmieniał wszystko, czyli w grę wchodzi komplecik -> tarcza, docisk i łożysko op. Dzisiaj pytałem na Jagiellońskiej w tym kontenerku - 200zł za komplet - fabryczny. Warto to brać? Ostatnio przejechałem się jak cholera na Valeo z InterCarsu - nie zamierzam kolejny raz wpakować się na minę. Ps. Tak w ogóle to będą niezłe jaja, bo zamierzam to zrobić sam z kumplem. Ci co znają moje umiejętności wiedzą o co chodzi - 2 tygodnie roboty jak nic murowane |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-09-07 00:58:19 Kup fabryczny najlepiej, tylko zadzwoń najpierw do Lempolu - może jeszcze mają fabryczne w niższej cenie? W moim Kombiaku fabryczny docisk wytrzymał jakieś 60 000km u mnie - potem sprzedałem auto. |
![]() Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-09-07 01:01:21
Jeżeli masz dobrze grzejącą nagrzewnicę, która cieknie to spróbuj oddać do zalutowania - to kosztuje duuużo taniej. (Patrzyłem na datę - to info dla ewentualnych innych zainteresowanych.) |
BolimA Miłośnik FSO PF '81 / E34 '90 Warszawa - Wola | 2005-09-07 01:03:41 Dolacze sie do tematu .
Jakiej firmy sprzeglo polecacie (komplet tarcza+docisk), ile kosztuje (komplet razem z lozyskiem) i gdzie mozna kupic to w miare tanio w Warszawie. |
JerryP Miłośnik FSO Astra1,7CDTI, Fabia, ... Sulejówek | 2005-09-07 01:12:18 A co za różnica czy weźmiesz valeo czy licencyjny Kożuchów .
Zadzwoń do Zemotu i zapytaj bo mają w miarę niskie ceny. |
Makaveli Miłośnik FSO Opel Omega B 2.0 8v Warszawa | 2005-09-07 10:15:02 różnica jest taka, że Valeo można trafić na "świetną" podróbkę - u mnie wytrzymała 1000km, u Daniela 2000km.... |
![]() kwix Miłośnik FSO Astra I Kraków | 2005-09-07 11:20:10 Podepnę się pod temat.
1.Czy ktoś wie jak odpowietrzyć sprzęgło hydrauliczne? 2. czy taki objaw że sprzęgło wpadło do podłogi jeden raz a teraz dzaiał normalnie tylko łapie jakos tak nizej to oznacza że sie coś zapowietrzyło? 3. Czy można jeszcze dokupić pompę i resztę gratów do tego typu sprzęgłą? |