MotoNews.pl
  

Świece do silniczka zasilanego gazem????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie jakie świece zalecacie do silnika zasilanego gazem???? gazowe iskry???? a może jakieś inne???? Poproszę o podawanie wraz z marką orientacyjnej ceny.

z góry dziękuję

JACO
 
 
Ja mam NGK, ale iskry i Championy sa OK.
Przedtem mialem ISKRY - oryginalne, w sumie najtansze a calkiem dobre i nie widze roznicy do nowych, wiec jak w reklamie...po co przeplacac
  
 
Czytalem opinie o swiecach sugerowanych do gazu, ze padly po kilku kkm.
Sam natomiast uzywam Championkow (z reszta juz od kilku lat), przy gazie spisuja sie wzorowo a sprawdzalem juz 2 ich typy. Do 1.5 swieca powinna miec przerwe 1,1mm ale ze wzgledu na paliwo zmniejszylem ja do 0,9-1mm (nie pamietam ). Jak przejedziesz 10kkm i przyjdzie czas na zmiane, zobaczysz jak wygladaja swiece, czy moze potrzeba ciut cieplejszych albo zimniejszych. Ja jezdze na takich jakie zaleca fabryka i ich wyglad swiadczy o poprawnym ich dobraniu.
  
 
Świeczki to na forum wręcz nieśmiertelny,ubijany kiedyś na pianę temat! Jak w encyklopedii cały alfabet i wszystkie OK!
Upraszczając: ja jeżdżę od kilku lat na BRISK PREMIUM i jest SUPER! /Nexia 1,5 8V gasss oraz Espero 1,8CD gassss/. Jak przypuszczam każdy Forum-owicz może podobnie napisać o innej marce Świec na których hulał i też było SUPER! Więc...może trzeba uzbroić się w cierpliwość, zmieniać regularnie świece ...oczywista za każdym razem inna marka! i...po jakiś 250 kkm można wyważyć samemu, że prawda jak zwykle leży pośrodku P.S. Jedno wiem na 999% !!-"WSPANIAŁE" CHAMPION-y założone mi przez serwis DU wylądowały w koszu po kilkuset km!-myślałem, że mi się auto skończyło!!..a to tylko CHAMPION!!
  
 
bogdan1, zdazyly Ci sie kiedys wystrzaly gazu? Jesli tak to czym byly spowodowane? Czy probowales np przyduszac samochod w celu ich wywolania?
  
 
Ja jestem osobiście zrażony do Championów, jeździłem na zwykłych ( wymiana w ASO DU ), następnie sam zmieniłem na 3 elektrodowe CHmp, i nadal niedosyt, strzały gazuuuu. Teraz mam NGK V-line i jest spoko, nic nadzwyczajnego, poprostu jest dobrze. Komplet NGK kosztował mnie 40 zł. Jedno wiem napewno, na Championki nie wrócę , a o iskrach gazowych tylko słyszałem od gości z serwisu LPG że są niezłe...
  
 
jeszcze na benzynie jeździłem na championach, tzn. tak mi się tylko wydawało. Otóż na fakturach z ASo miałem championy, a jak pojechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu to okazało się, że w ASO wsadzili mi jakieś no name.
Teraz na gazie mam iskry i są ok. Mechanik mówił, że są najlepsze do gazu.
  
 
Co do wystrzałów to kiedyś mi się zdarzały...szczególnie pamiętam ten krótki okres jazdy na Championkach /tak się złożyło/...nie dam głowy, że to przez świece!...Znajomi /Seat Cord., Peugeot 406,VW Golf, Opel Omega/ też po zamontowaniu instalek gas. mają przygody z wystrzałami /nawet przykre/, a każdy jeździ na innych świecach!! Oj doktorat można pewnie zrobić na powodach "tych strzałów"
  
 
Ja za poradą gazownika jeżdżę na czteroelektrodowych BERU,
których cena także nie jest wygórowana. Ponieważ przejechałem
na nich do tej pory 4 kkm więc nie wypowiadam się co trwałości
natomiast widziałem je w działaniu na ekranie komputera i
spisywały się dużo lepiej od poprzednich Championów.
Podczas eksploatacji również nie zauważyłem żadnych wpadek;
jak do tej pory.
Pozdrawiam wmq@magma-net.pl
 
 
Wielkie dzięki Panowie za wszystkie odpowiedzi.

JACO
 
 
Ja tam od zawsze jeżdze na Briskach i sobie chwale ale jak znam życie każdy będzie ciągnoł w sowoją strone ten temat jest tu już poraz 100 chyba i nigdy nikt nieuzyskał na niego konkretnej odpowiedzi.......