Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2005-03-20 18:07:52 to wszystko zależy po jakich lasach jeżdzisz?? może terenowe amorki ![]() |
![]() noxx escort mk7 bolero2 1 ... Katowice | 2005-03-20 18:41:08 e tam takie patenty to Kazik za stodoły robi ![]() najlepiej sprawdz to zawieszonko może poprostu najlepsze lata miało za sobą i nowe seryjne całkowicie wystarczy pozdro... |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2005-03-20 18:46:00 hehe to noxx fajnie mnie nazywasz kazikiem ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: Tazz dnia 2005-03-20 18:48:49 ] |
![]() noxx escort mk7 bolero2 1 ... Katowice | 2005-03-20 18:50:12 to ciekawe jak my jedziemy 4 osoby plus 2 psy plus bagaże to nigdy jeszcze nic niewaliło ![]() ![]() ![]() |
Tazz Escort Driver mdo v6 , cougar v6 Warszawa | 2005-03-20 18:51:18 no pewnie bardzo dziwne ze w combi sa z tylu inne sprezynki i inne amorki ![]() |
![]() noxx escort mk7 bolero2 1 ... Katowice | 2005-03-20 19:18:00 ale co to za różnica eh auto przy maksymalnym załadowaniu niepowinno dobjać jak ma zawias w dobrym stanie .. chyba zę przekroczyłeś maxymalny załadunek auta to co innego . |
micab ford, vw, mercedes, ... k/Szczecina | 2005-03-20 19:25:41
tu się zgadza.....jeżeli auto nie jest przeładowane, amorki i spręzyny są w stanie dobrym i jedziemy z rozsądną prędkościa to nie ma prawa nic się dziać....tzn czasami może się sprężyna całkiem ścisnąć ale to na sporej hopce ![]() co do gum w sprężyny.....no owszem można....ale nie polecam takiego rozwiązania ![]() |
Kerad Kalisz | 2005-03-20 22:00:20 Porównywałem wysokość zawieszenia(oczywiście w czasie postoju) swojego autka z tym samym rocznikiem po wymianie sprężyn i różnica mierząc od opony do błotnika była znikoma prawie żadna(czyżby zbiornik z gazem był przyczyną)Jakie w takim razie załozyć sprężyny bo są podobno różne twardości??? ![]() |
ALLka Sympatyk FEFK A4/Łoś Aleksandrów Łódzki | 2005-03-20 22:06:07 no ja sie dolaczam z tym samym zapytaniem o sprezyny bo u mnie tesh trzeba wymienic. ![]() |
Henryk Kraków | 2005-03-21 22:18:13 Myślę że zbiornik z gazem szczególnie pełny jest sporym obciążeniem bagażnika (jakieś 60-70-kg).Poza tym escort ma już taka urodę że ma miękki i delikatny zawias z tyłu.To jest auto typowe na niemieckie równiutkie drogi..pomijając już drobny fakt że prześwit ma chyba jeden z mniejszych jakie znam.Nie bardzo więc nadaje się na wyprawy do lasu czy na ryby.Walczyłem z tym dość długo i wbrew temu co piszą tu niektórzy sceptycy skończyło się na gumach wkręcanych między zwoje sprężyny i to przyniosło najlepszy efekt.A wymieniałem wcześniej amorki na nowe oraz sprężyny.Gumy zakładałem nie te twarde i dość szerokie ale kupiłem takie mięciutkie z takim jakby stopniowanym żebrowaniem w wersji zamknięty okrąg i je poprosu przeciąłem i wsunąłem między zwoje na lekko uniesionym podnośnikiem samochodzie,po 2 sztuki na stonę.Nie spowodowało to żadnych negatywnych skutków a zrobiłem na tym sporo kilometrów. |
![]() tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-03-21 22:36:35
![]() ![]() |
Henryk Kraków | 2005-03-21 23:15:47
Każdy ma prawo do własnego zdania.Moze rozwiniesz wątek?Ja to stosowałem ( opis poniżej i nic złego mi się nie stało). |
![]() tjmdm Peugeot 307 SW Olsztyn | 2005-03-21 23:25:07
![]() ![]() |
Henryk Kraków | 2005-03-22 07:12:33
tak |
jacektom opel astar kombi Starogard Gdanski | 2005-03-22 07:42:39 czesc henryk mam ten sam problem co kolega wkrecilem wlasnie takie same gumki jak opisujesz(po 1 sztuce na samym dole)poprawilo sie troche lepiej chce dac po jeszcze jednej tylko w jakim miejscu je umiescic jedna za druga czy moze na samej guze |
Henryk Kraków | 2005-03-22 09:19:30
No więc ja zrobiłem tak: Zastosowałem po dwie gumy niżej opisywane na stronę jedna przy drugiej ponieważ są one po rozcięciu dość krótkie tzn nie opasują całego zwoju sprężyny.Skrajne końce naciąłem wewnętrznie w ten sposób że wciąłem wewnętrznie takie jakby kliny o głębokości ok 5cm po to aby zminimalizować możliwość pęknięcia sprężyny w miejscu zakończenia gumy.Teraz poprostu uginająca się sprężyna powoduje zamknięcie się klina i łagodne przejście z miejsca podpartego gumą do nie podpartego.Tak sobie to wykombinowałem i zdało to u mnie w pełni egzamin.Ja również dałem gumy na samym dole i patent który wymyśliłem powodował że sprężyna się nie odkształca w sposób nienaturalny tak jak może mieć to miejsce w przypadku zastosowania tych twardszych i szerszych gum jak również jest dużo mniej narażona na pękanie. Pozdrawiam. |
![]() PUNIU Sympatyk FEFK stary rupiec-odjecha ... 97-200 | 2005-03-22 09:28:16 ja powiem tak - jezdzilem z gumamy w tylnych sprezynach przez jakis czas
pozniej kupilem nowe sprezynki i roznica w wysokosci po zalozeniu nowych sprezyn jest dosc znaczna (okolo 4cm w porownaniu do zestawu sprezyna + guma) auto przestalo dobijac i teraz smialo moge wrzucac ponad 100kg do bagaznika i nigdzie nie chacze ani nie dobijam |
Henryk Kraków | 2005-03-22 09:42:13
4 cm to sporo.Musiałeś trafić na wyjątkowo dobre sprężynki.Aż mi trudno uwierzyć ale widocznie tak było.Gratuluję i cieszę się że tak Ci się udało. Pozdrawiam. |