MotoNews.pl
3 HELP 2 (28226/27) - NT

HELP 2

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam panowie - to znów ja. Ponieważ dzięki waszym radom udało mi sie wyeliminować jeden problem (chodzi o spalanie) jednak nadal został ten drugi. Jestem zupełnym laikiem w grzebaniu przy silniku i samamu nie chciałbym eksperymentować, a na jeżdzenie do mechanika dwa razy w tygodniu nie bardzo mnie stać proszę kogoś o pomoc (wiem że już było dużo takich tematów wcześniej, ale nie bardzo rozumiem co mam zrobić) co najlepiej zrobić żeby ten "wrak" grzał się szybciej. Jeśli dla niego 30 km jest za mało żeby puścić mi choć ciepłe (nie mówię o gorącym) powietrze to co będzie zimą.Czytałem o termostacie, ale nie wiem jak go sprawdzić i o wielu detalch o których nawet nie wiem dokładnie gdzie one się znajdują. Proszę o trochę cierpliwości i w miarę dokładne wytłumaczenie co mogę zrobić - a może ktoś by mógł mi pomóc za pośrednictwem gadu, wtedy mógłbym się pytać i mieć odrazu odpowiedz (mój numer 2723459)
Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję że z Waszą pomocą uda mi się rozwiązać ten "zimny" problem - pozdrawiam

Ja też jestem w tym temacie laikiem... ale wiem, że można sobie kupić taką zasłanke na atrapę chłodnicy, żeby sie szybciej grzało ....

Przede wszystkim to popatrz na wskaźnik temperatury. Jeżeli wskazówka ledwo się wychyla , to znaczy ,że termostat , jeżeli silnik ma właściwą pompiraturkę to coś z nagrzewnicą.

Problem tkwi raczej w zapowietrzonej nagrzewnicy a nie w termostacie. Jesli przez 30km nie jest w stanie poleciec otworów nawiewowych ciepłe powietrze. Poszukaj w starszych watkach na forum było tego na pęczki

Dokladnie - plukanie, czyszczenie nagrzewnicy, wentylator, podlaczenie ogrzewania parownika itepe..wszystko bylo przerabiane, wystarczy poszukac.
BTW. Waga: masz cos przeciwko zatkaniu atrapki? Bo nie wiem, czy sie nabijasz, czy rzeczywiscie wierzysz w jej skutecznosc..
Chociaz pewnie nie zatkalbys swojego pieknego znaczka