Silnik AA, przerabiać czy niebardzo??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko, otóż taksie składa, że mam poldolota trucka z 95r z silnikiem AA 1.5 z 87.. pytanko jest następujące z tego co widzialem to aparat i cewka nie są podlaczone..ponoc to nomalne w starych AA. Gdzies uslyszalem ze jakby to przerobić tzn podlaczyc cewke moduł i costam jeszcze to daloby to pozytywne rezultaty. Ktoś może wie czy tak jest i co to daje??. dzieki za odpowiedz
  
 
Warto to podłączyć.Zyskasz jakieś 75KM bo samochód zacznie jeździć a nie stać w miejscu
A serio to nic z tego postu nie kapuję Jak to nie podłączone-skąd silnik bierze iskrę na swiecach?Chyba,że chodzi Ci o moduły/cewki abimexowskie,pozostawione z oryginalnego silniora.
  
 
Cytat:
2004-12-01 19:49:08, vespereq pisze:
mam pytanko, otóż taksie składa, że mam poldolota trucka z 95r z silnikiem AA 1.5 z 87..



łoboze o tym zeby wkladac silnik z datą sprzed 8 lat... to zadko sie slyszy... W trucku z tego roku to jezeli sie nie myle siedzial juz 1,6 co prawda na gazniku ale...
  
 
Nie koniecznie gaźnik.W 95 były już na wtrysku.
  
 
hmm to nie ja go tam wpakowałem tylko poprzedni właściciel... a ze roboty przy nim ze szkoda mowic to myslalem ze mozna by go tak przerobic... wszystko mam juz przykręcone.. chyba ze starego silnika wiec teraz jest to kwestia odpowiedniego podłaczenia... kumpel ktory mi o tym mowil ma borka z 79r i tez ma taki silniczek.. tez sie bierze za taką przeróbke... ciekaw jestem co z teog wyjdzie.. myslalem ze ktos mi powie
  
 
Ale co Ci mamy powiedzieć,jak nic nie rozumiemy?
  
 
Cytat:
2004-12-02 00:02:13, kaovietz pisze:
Ale co Ci mamy powiedzieć,jak nic nie rozumiemy?


Może dla ustalenia uwagi spytac sie kolegi od jakiej wersji silnika chce osprzęt podłączyć? czy chodzi o podlaczanie do silnika AA osprzętu silnia AE/AF, czy moze tylko o zwyczaje wzbogacenie silnika AA w elektroniczny moduł zapłonowy z bezprzerywaczowym układem zapłonowym.

Kao, czy taka odpowiedź coś by wyjaśniła?
 
 
Robreg to coś wyjasnia,ale czy to ja pytam?
  
 
Cytat:
2004-12-02 00:22:25, kaovietz pisze:
Robreg to coś wyjasnia,ale czy to ja pytam?


wyszło ze jestem nadgorliwy?
 
 
witam serdecznie ale te zagmatwanie moglo wynikac z mojej sredniej znajomości sprawy poprostu zastanawiam sie czy wymienić stary typ aparatu zapłonowego na ten z modułem elektronicznym, który pomimo swojej awaryjności ponoc jest mniej awaryjny niz to co teraz tam siedzi... poprzednio siedział tam chyba 1,6gli wiec z niego byłyby cześci