Spadają wolne obroty -> czy to mikser?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Sprawa dotyczy Escorta 97 1.6 16V Zetec:

Czasem, szczególnie przy zimnym silniku podczas jazdy mam problem z obrotami, które "standardowo" spadają.
Już się wypowiadałem na forum o "moich problemach" z falującymi obrotami, w końcu gazownik wymienił mi reduktor i troszke to pomogło (teraz nie gaśnie).

Ale ostatnio byłem u innego gazownika (w sumie przypadkiem) i stwierdził, że powodem moich problemów jest mikser, ponieważ mikser u mnie powinien być "toczony i wewnątrz rury", a mój nie jest wewnątrz rury doprowadzającej pow.

Czy myslicie, że ów mikser moze byc powodem problemów z obrotami, dodam, ze średnica zew mojego miksera to 70mm.


Z góry WIELKIE dzięki za jakiekolwiek ODPOWIEDZI!!!

Pozdrawiam
BziKu
  
 
jak było kiedyś dobrze to czemu nagle mikser ma być do dupy??

sprawdź czystość pozdespołów,,,,,a może filtr powietrza już stary......
podobno ford'y źle znoszą nie oryginalne kable WN.posprawdzaj wszystko co we własnym zakresie.....jka jużsi eskończą pomysły to do gaziarza

pozdr
  
 
Nigdy nie było dobrze.
Na początku było tragicznie, później po wymianie reduktora troszke lepiej, ale nigdy nie było idealnie dobrze.

Kabli, ani świec nie wymieniałem, bo gazownik stwierdził, że nie ma potrzeby, przebieg przy zakładaniu instalacji: 85000km, teraz mam 98000km.

Pozdro
BziKu
  
 
Cytat:
2004-12-08 00:48:10, bziku pisze:
Kabli, ani świec nie wymieniałem, bo gazownik stwierdził, że nie ma potrzeby



jak to, to jest właśnie podstawa i filtr powietrza !!!

to kiedy wymieniałeś kable i świece? nigdy?
  
 
Filtr wymieniłem przy zakładaniu instalacji, ale kabli i świec nie wymieniałem
Tzn. pytałem się gazownika o to, ale jak założył instalke i niby przetestował to stwierdził, ze nie ma potrzeby wymieniać, bo chodzi ok. Szczerze mówiąc, to samochód podczas tych 13000km jazdy na gazie to "kichnal" mi może ze 3-4 razy.

Kurna, nie jestem fachowcem, skoro gazownik stwierdził, że nie trzeba to tak też zrobiłem.

Ale problemy ze spadającymi obrotami były i są, przeważnie tylko przy temp. silnika poniżej normalnej pracy, no i przeważnie podczas jazdy. Jak puszczę na luz to spadają do 500 obr/min i po chwili zwiększają sie do 1000.
  
 
to sie musisz teraz z lekka wykosztować...........

przewody WN tylko oryginalne....bo fordy złych kabli nie tolerują

świece..ja teraz jeźdze na brisk silver(11zł sztuka)i nie narzekam,wiec nie są najgorsze..........ale Ty zaopatrz sie w NGK

jak filtr powietrza ma 13kkm to możesz troszku poczekać z wymianą...jest to dość tanie więc jak chcesz....max przebieg to 15kkm

przy okazji sprawdź filterek gazu..jka ma więcej niż5kkm to już napewno jest do wymiany...
przeczyszczenie instalki tez nie zaszkodzi

taki przegląd jest wymagany i nie zwlekaj......trza sie troche wykosztować.....zrób to i później napisz jak bardzo sie poprawiło

pozdr


[ wiadomość edytowana przez: omegafan dnia 2004-12-08 20:31:37 ]