ŁĄCZNIK STABILIZATORA OMA A TYŁ

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
sziet..stało się.. mam wybity łącznik stabilizatora w mojej łamadze ((
ze względu na proprcje cenowe wartość auta/cena części, zacząłem szukać podróbek. Oczywiście, dowiedziałem się ,że takowe nie istnieją podchodząc do tematu stylem "botanika"(bo taniej) zacząłem drążyc temat dalej . W jedym z mniej zaprzyjaźnionych skepów w moim mieście, dowiedziałem się, że nie ma potrzeby wydawnia 80zł za łącznik, skoro można kupić tuleję met-gum, która to właśnie pier...a.
A i oszem, doonałem stosownego zakupu, wycisnąłem starą tulejkę, i du..a okazuje się , że w tej noewj brakuje mi około 4mm do szczęścia na obwodzie..po telefonie do sklepu, i przedstawieniu sprawy, uzyskałem lakoniczną odpowiedź: cyt:"no wie pan, katalogi swoje, a sam pan widzi jak to wygląda"
Panowie, czy występuje w omedze A w łączniku stabilizatora tylnego tuleja met-gum jako element wymienny? czy muszę zapłacić tym krwiopijcom(nie to żeby cena zwalała z nóg, ale po co płacić więcej niż trzeba?) w oplu osiem dychaczy?
  
 
lacznik koztuje 50 pln. wg mnie jedyna czescia wymienna w tym laczniku jest tuleja GUMOWA. zaplacilem za nie cos okolo 5 pln. jednak ona rozwiazuje problem luzu na jednej stronie lacznika...
wydaje mi sie, ze trzeba odzalowac te 100 pln i miec nadzie, ze tylne laczniki sa duzo bardziej wytrzymale od przednich...

auto moto sklep

[ wiadomość edytowana przez: kielkac dnia 2005-06-15 20:23:59 ]
  
 
u mnie właśnie ta tulejka poszła się wietrzyć...znaczy się ta górna...
czy ona występuje jako część w ASO Opla? czy w podróbkach?
najbardziej mnie drażni, że na łącznik muszę czekać 3 dni