| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Hellboy BMW Member BMW 525 tds touring ... Wrocław | 2004-10-08 12:56:54 Witam,
Jak już wspominałem jestem nowym użytkownikiem BMW,do tej pory jeździłem z autami które miały napęd na przód w moim nowym jest tylni napęd i wszyscy moi zazdrośni koledzy mówią żę się w zimie zabije, żę przeje.....ne i generalnie mnie bardoz mocno ostrzegają.Jestem kierowcą 15 lat i przejechałem już 200 000 lekko bez wypadku Pozdrawiam z Wrocka |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-08 13:23:54 pewnie że inaczej się jeździ, ale ludzi jeżdżą i nic im się nie dzieje. trzeba się przyzwyczaić do tylnego napedu po przesiadce z przedniego. w druga strone to też działa.
pozdrawiam |
KUKI BMW5 warszawa | 2004-10-08 14:41:30 ja jezdze BMW dlatego bo właśnie ma naped na tył !!!
jak jest tylko troche mokro to juz ja stawiam boczkiem !! |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-08 22:54:53 Powiem tak, ja przejeździłem wielką 7ką, automatem!, na letnich (łysawych) oponach dwie zimy i żyje - hmm coprawda nie wiem jak ale jednak |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-10-08 22:58:34 A ludzi nie słuchaj, takie głupie gadanie bo Ci betki zazdroszczą! |
Hellboy BMW Member BMW 525 tds touring ... Wrocław | 2004-10-09 07:39:12 Witam,
Wczoraj próbowałem ją troszke sprowokowac na mokrym hyhy (test łosia i takie tam)jeździ jak przyklejona,trudno nawet zerwać przyczepnośc na zakręcie (150 KM zerwie jednak każdą przyczepność Natomiast co do zazdrości to się zgodzę bo ją po prostu widać,i bardzo mi się podobaja nienawistne spojrzenia ludzi z tramwaju.W ostatnim tygodniu brałem udział w tylu potyczkach wzrokowych żę jestem już jak jakiś pieprzony pokerzysta ale obawiam się że komuś pokarze język kiedyś Pozdroxy |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-09 07:47:45
|
Hellboy BMW Member BMW 525 tds touring ... Wrocław | 2004-10-09 08:58:08 Osobiście mam wrażenie że to jednak zły nawyk biorąc pod uwage właśnie tylni napęd -nadsterowność w tym przypadku jest zdecydowanie większa co niekoniecznie musi wpływać korzystnie na komfort jazdy.Mam jak wspominałem duże doświadczenie w przednim napędzie i różnica jest jednak odczuwalna.Co do zrywania przyczepności to prosże napisz dlaczego uważasz że nie każdą przyczepnośc zerwie (150KM)Chcieć to móć |
Hellboy BMW Member BMW 525 tds touring ... Wrocław | 2004-10-09 09:05:01 i jeszcze jedno W PN dodanie mocy w zakręcie "wyciąga" auto a w TN "wciąga"w zakręt.Ot i tyle moich "mądrości" nie jestem mistrzem kierownicy tylko się staram bezpiecznie jeździć Pozdrowienia |
Elstir BMW Member GAZ24 Astra 320 Warszawa | 2004-10-09 21:50:08
zerwie
raczej dobry, ale to też zależy od zakrętu |
romsi BMW Friend BMW 525 E34 ostrów mazowiecka | 2004-10-10 04:14:19 co do jazdy zimą to moim zdaniem bmw na dobrych zimówkach jedzi się super,jeżeli nie przesadzisz z prędkością to powiedziałbym nawet lepiej niż przednionapędowcem(a takie też miałem) tylni napęd jest łatwiej wyprowadzić z poślizgu niż przedni,należy tylko dobrze oswoić się z samochodem.życzę miłych wrażeń z jazdy. |
pama20 BMW Friend Rajcza | 2004-12-12 01:47:59 Witam.Jestem nowy w temacie Tych autek ale jedno moge powiedziec: jezdzilem różnymi pojazdami,od 126p do skorpiona 2litry ktorym na letnich objechalem calą zime(w górskim klimacie)bez wielkich problemow.Teraz mam e36 318i,jedzie jak po szynach,nawet spalanie mnie zaskoczylo(mile)he he.Dlaczego ludzie są tak zazdrosni??? :-) |
zyggy BMW Member E34 520i 24V Warszawa | 2004-12-12 13:16:21 Naped przedni jest tanszy i umozliwia konstruktorom wygospodarowanie wiekszej ilosci miejsca w kabinie i bagazniku. Ma to znaczenie przede wszystkim w przypadku malych samochodow. W przypadku duzych samochodow o duzym rozstawie osi tylny naped jest zdecydowanie lepszy, stad tez jest stosowany do tej pory.
Co do techniki jazdy, niezaleznie czy z przednim czy tylnym napedem, proponuje jezdzic ostroznie nie doprowadzajac do ekstremalnych sytuacji, szczegolnie na sliskiej nawierzchni. Dobrze jest wziac lekcje w szkole doskonalenia techniki jazdy. A o lepszym wyprowadzaniu z poslizgu samochodu z tylnym napedem zapomnij. Bez samoblokujacego mechanizmu roznicowego (tzw. szpery) i dobrych umiejetnosci poslizg taki w wiekszosci przypadkow konczy sie poza jezdnia. Uwazaj, abys sie nie zabil. |
Aldik BMW Member Mercedes C180, BMW E ... Katowice | 2004-12-12 13:22:44 Hmm fakt że fabryki przechodzą tylko na przedni napęd bo jest tańszy w produkcji a ludzie wolą go ze względu na to że nie trzeba mieć większych umiejętności w zimie. Tylny napęd wymaga znania pewnych technik jazdy, ale jeżeli się tego nauczymy to potem dziwnie się jeździ przednim napędem. Kolejna rzecz to tylny naped jest o wiele trwalszy od przedniego. |