| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-01-10 10:35:53 Uważam że przy -15 St. C. jest to zjawisko normalne, mi też potrafi zgasnąć za pierwszym razem, ostatnio jak było -20St.C. to miałem dziwny dźwięk jak puszczałem gaz , gwizdalo mi w okolicach katalizator lub tłumik środkowy, później jak przekraczałem 40 km/h to w zegarach mi coś grzechotało, objawy ustały jak się ogrzał samochód. Zauważyłem równierz że przy zimnym mam stuki w kolumnie kierowniczej, po rozgrzaniu się ustepują. Objawy występują jedynie po cało nocny postoju pod chmurką przy temp. poniżej -15St.C. i uznaje je za normalne.... czekam do ocieplenia |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2003-01-10 14:39:25 Czy ja wiem czy to sa normalne objawy, przeciez nie po to mamy tyle elektroniki. Moj dziala normalnie po odpaleniu.
Wczoraj za to pojawil sie jakis halas przy predkosciomierzu a kiedy przekroczylem ok 45km/h wskazowka nagle zaczela podazac w prawo, po chwili mialem 130 na budziku, cholera, gdybym mial kamere, moglbym to nagrac i chwalic sie (wirtualnym) wtryskiem NO2... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-01-10 14:46:45 przy takim mrozie prawie wszystkie europejskie samochody z lat 90' mają problemy, nawet BMW!!! Ptaszyna a ile to my tej elektroniki mamy.... jak na te czasy to ubogo! A po drugie, im więcej bajerów tym mniej zawodny sprzęt.
Pamiętacie powiedzenia zimno jak na Syberii (tam średnie temp. to -20St.C.) a u nas to teraz tak wygląda śr. -15St.C. |
Maciej75 Brawo 1.4 MJet Poznań | 2003-01-10 15:06:29 Nie ma sie co dziwic Alfie Włosi od zawsze lubia słonce, wino, kobiet i spiew |
Ptaszyna Daewoo Espero 1.5 16 ... Łódź | 2003-01-10 15:27:43 Krzysku, chocby nasze ssanie jest regulowane na podstawie danych z czujnikow i po to jest komputer by przy danych temperaturach odpowiednio sterowal silnikiem. Jesli wiec macie takie objawy to cos jest juz nie w pelni sprawne.
Rozumiem, ze moj Taunus gasl kiedy bylo zimno ale tam ssanie bylo mechaniczno - automatyczne, no a samo auto bylo zdecydowanie pelnoletnie. |
ŁUKASZ_GAJER miałem Espero 11 lat Warszawa-Rembertów | 2003-01-10 20:25:08 Moja fura na obecnym mrozie też całkowicie głupieje, natomiast gdy przychodzą nagle ciepłe dni, czyli około 0'C nagle wszystko wraca do normy....
Do tej pory od mrozu miałem następujące akcje: - na benzynie uruchamia się dopiero po kilku próbach, tzn. zapala się, obróci pare razy tłokami i zaraz gaśnie... W momencie gdy przełączę na gaz wszystko OK. - gdy już mi się uda odpalić na benzynie po nocy i zostawiam go na jakieś 5min na wolnych obrotach żeby się rozgrzał to obroty mu skaczą od 0,8 do 2tys... i tak w kółko.. góra-dół..... - od mrozu rónież przez jakiś tydzień czasu jeździłem z non-stop palącymi się kontrolkami od ABS i ręcznego chociaż ręczny nie był zaciśnięty a ABS pracował bez problemowo... Ociepliło się troszkę i problem sam zniknoł... - po zimnej nocy gdy wyjeźdżam z parkingu słyszę dziwne stuki przednich amorów i w układzie kierowniczym.... po rozgrzaniu wszystko wraca do normy.... Wnioskując: Wszyscy mamy w mrozy podobne problemy i chyba to normalne... ja się tym nie przejmuję... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-01-11 01:14:14 Ja również uważam te objawy za normalne, szczególnie że po rozgrzaniu esperynki objawy znikają, a takie problemy mają równierz Mesie i betki, jedyna autka odporne na mróz jakie znam to Volvo i Saab |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-01-11 01:39:31 Odpukać u mnie przy minus 10-13 stopniach odpala normalnie... |
Krzysiek-Diackon Opel Astra G Caravan Piaseczno | 2003-01-11 01:54:55 Panowie ja mówię o temperaturze z rzędu -15/20 St.C. |
Dariusz Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2003-01-11 18:42:58 A u mnie , mimo wieku(auta) ,zapala normalnie nawet przy minus18*C . Najlepiej przystosowane do mrozow i tak uwazam stare Toyoty Cariny diesel (ciagle jeszcze mam i nie sprzedaje) .
W Espero , mialem co prawda troche problemow przy przelaczaniu na LPG , ale dotarlo do mnie , ze w zimie trzeba przejechac ze 2km na benzynie i ... zero problemow . Tzn. pewien problem jest po rozgrzaniu (wreszcie po wymianie termostatu , wiem co to rozgrzanie i do ktorej "kreski" ma siegac) . Niestety , po dobrym rozgrzaniu , sterowanie LPG ma jakies popieprzone ustawienia : zubaza mieszanke , silnik slabnie . To chyba wiaze sie z leciwym parownikiem(reduktorem) , ale do konca to nie wiem . P.S. Wlasciwie jak to jest dla silnika jesli jezdzi sie na zubozonej mieszance ? Przeciez diesle na malym obciazeniu maja w cholere nadmiaru tlenu po wybuchu i ... jakos nikt nie pisze , ze im to pali zawory czy cos tam . |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2003-01-11 21:46:32
Poszukaj na forum, opcja szukaj się bardzo przydaje... Generalnie żarówki firmy Osram, tańsze od Philipsów, a często i trwalsze. koszt około 40 zł. Do kupienia np. w sklepie na Tuning.pl. Pozdrawiam. |