Przeprogramowanie skrzyni automatycznej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem automatu..przy dopalaniu i wcisniętym kikerze autko kreci do 4,5tys i wszystkojak dla mnie powinno do 5.5tys)- przeskakuje wyżej!bez kikera kreci do 2,5tysczy istnieje możliwość przeprogramowania /napeno istnieje bo napewno jest to sterowane programowo tylko gdzie, jak i za ile/
nota:niestety nie ma też w mojej skrzyni przełącznika sport i economdo tego zapewne potrzebna jest inna skrzynia...(?)
Za ewentualne info z góry dziekuje.
  
 
jeżeli to auto to e 30 to skrzynia automatyczna nie jest sterowana elektronicznie
  
 
W 318 E30 nie było trybów Sport, Ekonomi i Manual i nie było też kick-downa. Ale troszkę elektroniki tam chyba było, musisz znaleść jakiegoś speca, bo chyba wina samej skrzyni to nie będzie.
  
 
Aaa automat nigdy nie zakręci na czerwone pole, przynajmniej tak mi sie wydaje, więc jeżeli Twoje autko ma max 5000 to niewielka to różnica, hmm może sam licznik coś szfankuje?!
  
 
Autko ma 7tyś na cyferblacie!! przy 5,5 ma najwiekszy moment wiec krecic powinno prawda!!? Co do kick downa hehehehe dobre, chyba wiem co mam i czym jeżdzegdyby nie on to juz bym pewnie dawno zginął przy wyprzedzaniu!!heheh co do przełacznika econom i sport to cos takiego w E30 jest!nio chyba ze instrukcja obsługi do mojego autka nie jest instrukcją do mojego autka

Wniosek: nadal nie wiem jak problem ugryść....

za info dzieki i prosze o dalsze...
  
 
wejdz do kanału i zobacz jak jest sterowana skrzynia tzn czy idzie tylko wiązka przewodów czy do sterowania służą cięgna bo jeżeli cięgna to nic nie zrobisz poprostu taki rodzaj skrzyni biegów
  
 
Z tego co pamietam to są cięgna ale musze sprawdzic...
Czy w zwiazku z tym mozna zakrecic u mnie manuala?narazie bez uwzgladniania kosztów...czy jest to mozliwe od strony technicznej bo słyszałem ze wiecej z tym zachodu.... i mija sie z sesem..
  
 
można ale musisz sam sprawdzić możesz nawet dorobić przełącznik na jazde sportową i to we własnym zakresie, nie jest to skąplikowane.
znajdż przewód podciśnieniowy który biegnie od kolektora ssącego do skrzyni biegów i go odłącz zrób test drive i zobacz kiedy będzie skrzynia przełączć na wyższy bieg (oczywiście gaz do dechy) jeżeli przełączy wyżej niż do tej pory to teraz ciągniesz ten przewód podciśnieniowy do kabiny i montujesz zaworek który będzie przerywał obwód podciśnienia, ot i cała filozofia dodam tylko że właśnie tak przerobiłem forda scorpio i działa ło wyśmienicie
  
 
Sprawdziłem sa 2 kable wychodzące od drążak i jedno ciegnoL niestety..co do zaworka to nie bardzo chyba chce mi się z tym babrac... ale dzieki za info!Na razie ucze się wykrecac sekwencyjnie na maxaJ wtedy nie ma ograniczenia do 4,5tys
Pozdrawiam