Dziwne 2.0 DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jako, że jestem na etapie pewnego knucia i grzebię to tu to tam , znalazłem taki oto opis:

Wytłuściłem coś dziwnego...chyba...

Manufacturer: Fiat
Type: S-4 DOHC. 8 or 16 valves.
Bore x stroke: 84.00mm × 90.00mm/89.00mm × 80.00mm
Bore / stroke ratio: 0.93
Displacement: 1995 cc 121.74 cu in/1991 cc 121.49 cu in.
Compression: From: 7.50:1 To: 10.30:1.
Fuel system: Bosch LE-Jet fuel inj./Bosch M1.7 Motronic fuel inj./Weber Marelli IAW fuel inj./Ku-Fi fuel inj./1 So carb/1 Weber 34 DATR 4/250 carb/1 Weber carb/Marelli/Weber IAW fuel inj.
Aspiration: Normal/Turbo/Supercharged
Compressor type: 1 Garrett T3 turbocharger
Intercooler: Air/air
Catalytic Converter: No and Yes
Max. output: From: 90.0 bhp @5500 rpm To: 190 bhp @5500 rpm.
Max. torque: From: 156 Nm @3300 rpm To: 320 Nm @3500 rpm.
Coolant: Water

Słyszeliście o 2.0 DOHC na tłoku 89 i skoku 80 o pojemności 1991?? Co to jest


[ wiadomość edytowana przez: -SerU- dnia 2004-12-09 20:45:08 ]
  
 
Cytat:
2004-12-09 20:41:56, -SerU- pisze:
89.00mm × 80.00mm



mniam mniam ciekawe jak sie krecił

słyszłem o 1.8 na tłokach 86 o poj. 1846 ale o 89 to jeszcze
  
 
No własnie...2.0 wiertarka...Średnica większa niż skok To by było coś...
Tylko gdzie takie silniki pakowali
  
 
190KM i 320Nm ??? to jakiś Abarth czy jak ... ja kcem coś takiego na dodatek na turbinie ????


[ wiadomość edytowana przez: marko77 dnia 2004-12-09 21:38:18 ]
  
 
Heh...Marko-ten moment i moc są właśnie od tego Garreta T3
  
 
na tyle to ja jestem domyślny

ale mi się ten silniczek spodobał
daj mi więcej danych a sobie klona zbuduję
  
 
Zmniejsz stopień sprężania do 7:1, wsadź T3, intercooler, natrysk na tłoki, głowicę Abartha i masz To tak w skrócie i po łebkach nie wdając się w szczegóły
  
 
2.0? Phi to pewnie znhowu jakaś zajeżdżona pad.............
Co????????? 190 kucy gdzie?co? jak? skAd? O curwa gdzie to i za ile ????????
  
 
Dokopałem się do stwierdzenia, że było coś takiego jak 2.0 DOHC short block ale nie wiem, czy to normalne 2.0 czy właśnie na tłokach 89....Dziwne to...
  
 
TUTAJ coś na ten temat...
  
 
SerU to mi już od dawna chodzi po głowie


o qfa oni tam w juesej mają takie części to deo !!
ja się chyba przeprowadzę
  
 
nie no qrde poczytałem i już wiem skąd należy załatwiać części mamy niby bliżej do Włoch ale to co tam zobaczyłem ..... no i ceny wcale nie są wysokie ( no powiedzmy że nie powalają )

a najbardziej mi się spodobał dopisek prawie przy każdej części ... "on stock"
  
 
Blok za $1700... taniocha Ale brand new
  
 
A tak poza tym to w USA mowia o Fiacie: Fix It Again Tony
  
 
jak tak to moze 2.0 t 16 v od lanci delty mialo z 220 KM ja to chce i hamulce z niej abs i jakies bajery inne to by latalo