Jak wam zapala na ciepłym? (LPG)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
U mnie jest masakra czasami trzeba go piłować i piłować, zapala jak się wciśnie gazu sporo - czy to normalne czy jakiś czujnik walnięty? albo cos w instalce?
1.4 efi (wielopunkt) - lpg II generacja
jak jest zimny to od strzału zapala
  
 
Zawsze zapalam na benzynie i nie ma żadnych kłopotów.
  
 
nawet jakbym chciał to na gazie nie zapale....(zawsze Pb)
ale chodzi o to że jak ciepły to kicha, kręci i albo z lekko wciśniętym pedałem gazu zapali albo kilkanaście sekund z wciśniętym do podłogi pedałem gazu
  
 
A sorki myślałem że na LPG go kręcisz. Fakt może troszkę dłużej teraz go kręce ale to raczej z powodu mrozów ale nie dotykam gazu. Niestety nie wiem jak pomóc.

Pozdro
  
 
nigdy nieodpalam na LPG - zawsze na Pb
  
 
Cytat:
2006-01-16 13:39:38, Podola pisze:
Zawsze zapalam na benzynie i nie ma żadnych kłopotów.



Ja również
  
 
zawsze odpalam na lpg...nie wiem dlaczego ale chyba bak mam dziurawy, albo benzyna paruje....
  
 
kiedy zmieniales swiece(i przewody)???i jakie masz???
  
 
czy zimny czy cieply pali na dotyk na LPG i na Pb
  
 
Rano na mrozie -15 trzeba na LPG pokrecic 3 sekundy. Jak jest cieply pali na dotyk. Na -5 tez na dotyk. A benzynki nie dotykam Znaczy sie nie odpala zimny na benzie.

  
 
mysle ze masz problem z zalewaniem jak juz silnik chodzi na gazie i go zgasisz to jest jeszcze w reduktorze gaz i pozniej jak odpalasz na benzynie to masz dwie dawki naraz paliwo i gaz. i sie zalewa . dlatego potrzebuje sporo obrotow z peadalem wcisnietym.

Niewiem jak wyglada u ciebie przelacznik jezeli jest trzy funkcyjny to powinien mniec mozliwosc odpalania na samym gazie to wtedy sprawdz czy bedzie tak samo jak niema takiej funkcji to do gazownika. ewentualnie zgas go na benzynie i pozniej odpal tez na benzynie ale bez wciskania gazu bo tez moze to powodowac po kilku obrotach juz przelacznie instalacji na gaz i pojdą dwie dawki naraz pozdro.
  
 
lpg i pb na dotyk na cieplym a na zimnym pewnie by tez chodzil na dotyk gdyby nie kończący się aku :]
  
 
hmm na cieplym i bp i gaz na dotyk, na imnym odpalam tylo na bp i odrazu sie przelacza na gaz... i raczej ciezko odpalic go na zimnym na gazie, przelewa i zaraz bum...

problem jest tylko gdy chwile po odpaleniu i przelaczeniu na gaz go zgasze (np wyjade z garazu i pojde zamknac drzwi) to musze pokrecic na bp zeby zapalil (pewnie wypala gaz) a za zimny zeby zapalic na gazie... no i jak sam zgasnie na gazie to zeby odpalic na bp musi sie przekrecic ze 2-3 razy...
  
 
słyszałem ze odpalanie na LPG jest ryzykowene bo moze uszczelke pod głowica wydmuchac.. Mi na beznynie zapala po 3,4 sekundach a to dlatego ze mam instalacje do pogdrzewacza wtrysku walniętą i go całkiem wypiołem.. Ciepły na dotyk
  
 
Kable wymienione, świece też - (NGK)
prawdobodobnie organo ma rację bo jak jadę tylko na paliwie nie ma problemu - odpala od strzału, a tak chyba go faktycznie przytyka gaz i paliwko naraz czyli gazownik madafaka...welcome
P.S. przełącznik jest trzy funkcyjny ale start zawsze na benzynie
  
 
kazdy troche orientujacy sie gazownik powinien ci ustawic tak abys mogl tez opalac go tylko na gazie kosztem zera np. w lewo tylko paliwo srodek tylko gaz prawa bebzyna>i gaz jak tak mam