| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ade Nexia SportSedan Krakow | 2004-12-29 21:25:37 Jak wlasciciel bedzie chcial to sie pochwali Papa |
dommel Klubowicz Rally-Kraków Fiat 126p Kraków | 2004-12-30 00:53:14 Jak już jesteśmy przy tym temacie to czemu nie. Wynik zaskakująco dobry - aż miło popatrzeć na wykres PS Właśnie tak się zastanawiałem dlaczego wszyscy z obsługi z hali uciekali przed pomiarem EDIT: Zapomniałem dodać, że w planie przełamanie kolejnej bariery a mianowicie 50KM. Trzeba tylko dostroić [ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2004-12-30 00:56:05 ] |
tomy21 Klubowicz Rally-Kraków Kraków | 2004-12-30 17:34:26 Gratulacje Dommel takiego silnika jest sie czym pochwalić a wzrost mocy jest naprawde imponujacy |
speed555 Sympatyk Rally-Kraków Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-12-30 19:24:06 A mógłbys opisac po krotce co masz porobione? jaki walek, ile glowica scieta itp. |
dommel Klubowicz Rally-Kraków Fiat 126p Kraków | 2004-12-30 19:51:32
No przecież jes w profilu opis... |
speed555 Sympatyk Rally-Kraków Seicento Sporting, 1 ... Tarnów | 2004-12-30 20:35:17 sorka nie zauwazylem |
dommel Klubowicz Rally-Kraków Fiat 126p Kraków | 2004-12-30 21:17:00 Dzięki koledzy za słowa uznania! Dobra motywację do dalszego dłubania PS To jeszcze pozostało się nauczyć nim jeździć i bedzie git |
lukaszc (S) Klubowicz Rally-Kraków ![]() 5x126 Cracovia | 2004-12-31 10:18:46 gratuluje jak dla mnie jest to moc której chyba nigdy nie osiagne w swoim samochodzie , 43km to juz coś , super sprawa , kierowca tez sobie z tym radzi takze byle do przodu ![]() |
Yankee This Is Fluffy He Is The Destroyer Of Worlds. | 2005-01-02 22:55:16 No też gratuluje super silniczek, wynik piekny |
dommel Klubowicz Rally-Kraków Fiat 126p Kraków | 2005-01-02 23:25:03 |
dommel Klubowicz Rally-Kraków Fiat 126p Kraków | 2005-01-07 18:47:41
Masz rację moment nie jest imponujący (na wykresie silnika rallycrosowego widziałem 65Nm) więc ta moc to efekt dokręcania na wysokie obroty i oczywiście zdolności motoru do utrzymania tak wysokiego momentu. Co do strojenia to oni nie bawią się w strojenie silników gaźnikowych więc regulacje będę przeprowadzał sam. Zaznaczę, że dotychczasowe strojenie silnika miało jeden cel - żeby w końcu zaczeło jeździć i nie przerywać na wysokich obrotach (cel częściowo osiągniety tzn. silnik dokręca się do 7800 i przerywa). Zakładam, że przeprowadzenie regulacji (dobór dysz, zapłon itd.) pozwoli na dalsze zwiększenie momentu i mocy. |