Maluszek 43km:D Pekaja bembenki:D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak wlasciciel bedzie chcial to sie pochwali To tyle

Papa
  
 
Jak już jesteśmy przy tym temacie to czemu nie. Wynik zaskakująco dobry - aż miło popatrzeć na wykres .

PS
Właśnie tak się zastanawiałem dlaczego wszyscy z obsługi z hali uciekali przed pomiarem

EDIT:
Zapomniałem dodać, że w planie przełamanie kolejnej bariery a mianowicie 50KM. Trzeba tylko dostroić

[ wiadomość edytowana przez: dommel dnia 2004-12-30 00:56:05 ]
  
 
No ja jestem pod wrazeniem

i w przeciwienstwie do kilku innych b. mocnych maluchow ten rowniutko pracuje, o zadnym kopceniu nie ma mowy... i wogole chcialbym takiego
  
 
Gratulacje Dommel takiego silnika jest sie czym pochwalić a wzrost mocy jest naprawde imponujacy
  
 
A mógłbys opisac po krotce co masz porobione? jaki walek, ile glowica scieta itp.
  
 
Cytat:
2004-12-30 19:24:06, speed555 pisze:
A mógłbys opisac po krotce co masz porobione? jaki walek, ile glowica scieta itp.



No przecież jes w profilu opis...
  
 
sorka nie zauwazylem
  
 
Witam, kurcze dommel chyle czoła przed tobą a raczej przed twoim silniczkiem, widze że wszystko robione z głową, teraz to chyba zadny maluch klubowy nie ma szans z twoim konkurować, jeszcze raz gratulacje osiągniętego wyniku, byle tak dalej. pozdrawiam.
  
 
Dzięki koledzy za słowa uznania! Dobra motywację do dalszego dłubania

PS
To jeszcze pozostało się nauczyć nim jeździć i bedzie git
  
 
gratuluje jak dla mnie jest to moc której chyba nigdy nie osiagne w swoim samochodzie , 43km to juz coś , super sprawa , kierowca tez sobie z tym radzi takze byle do przodu
  
 
No też gratuluje super silniczek, wynik piekny
  
 
Dla zainteresowanych wykresy z hamowni.

Test1 na biegy IV, test2 na biegu III.
  
 
gratuluje dommel mocy,naprawde imponująca,ciekawi mnie tylko jedno:czemu moment obrotowy jest taki niski?bo moc wysoka to brzmi dobrze ale o niebo lepiej by jezdzil jakby mial np.60 nm.nie pytales sie czasem tych macherów czemu to tak wyglada?po obrotach mocy maxymalnej mniemam ze to glownie wlasnie obroty powoduja taka moc.ciekaw jestem czy byliby w stanie tak dostroic motor zeby mial wiekszy moment
  
 
Cytat:
2005-01-07 12:30:50, Poochaty pisze:
...ciekawi mnie tylko jedno:czemu moment obrotowy jest taki niski?...



Masz rację moment nie jest imponujący (na wykresie silnika rallycrosowego widziałem 65Nm) więc ta moc to efekt dokręcania na wysokie obroty i oczywiście zdolności motoru do utrzymania tak wysokiego momentu. Co do strojenia to oni nie bawią się w strojenie silników gaźnikowych więc regulacje będę przeprowadzał sam. Zaznaczę, że dotychczasowe strojenie silnika miało jeden cel - żeby w końcu zaczeło jeździć i nie przerywać na wysokich obrotach (cel częściowo osiągniety tzn. silnik dokręca się do 7800 i przerywa). Zakładam, że przeprowadzenie regulacji (dobór dysz, zapłon itd.) pozwoli na dalsze zwiększenie momentu i mocy.