E38 czy warto?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam,
jestem tutaj nowy i mam nadzieję że będę często zaglądał na wasze forum
przygotowuje się do zakupu BMW najbardziej odpowiada mi E38 z większym silnikiem benzynowym ale nie jestem pewien co będzie leprze 4,4 litra czy 5,4litra V12 z tego co słyszałem nie za bardzo sie udały te silniki v12 czy możecie doradzić mi co wybrać zainteresowałem się tymi autami:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36765340
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=36899368
czy ceny waszym zdaniem są ok.
na co zwracać największą uwagę przy zakupie 7..
co się psuje najczęściej w e38
jaka różnica w spalaniu jest między 4,4 a 5,4 litra
proszę o jakiekolwiek podpowiedzi

z góry dziękuję
nicolas


  
 
lepiej poszukaj na www.mobile.de i ogolnie w niemczech bo tam znajdziesz ladna e38 z 94/95 roku za 5000-6000 euro
  
 
E38 to moje marzenie, świetne samochody! ale ja bym jednak rozejrzał się za 4,4 V8 będę napewno mniej palił o pare litrów a jazda bardzo podobna. Jeżeli byś się kiedyś zdecydowal na gaz to rownież taniej możesz go założyć.
Jeżeli chodzi o mobile to również polecam, jeżeli się nie znasz i nie wiesz jak przywieść to się polecam
  
 
ja tez jesli juz bym mial kase na e38 to kupilbym 4,0 lub 4,4 V8 z 6 biegowa manualna skrzynia co nie znaczy ze najslabsze 2,8 lub nawet 2,5 tds z manualem by mi nie starczylo
  
 
2.8 jest fajne pod względem troszkę mniejszego spalania i mozliwości załozenia tańszego gazu, gdyż tam jeszcze jest 6 cyl. w rzędzie. No i po za tym koszta ze świecami itd.
A jeżeli chodzi o tds hmm to jest to pojazd tylko do poruszania się, bo jednak nie wyobrażam sobie 150KM w takim wielkim aucie, stanowczo za mało.
  
 
tds ma 143km nie 150 a Ty napisales ze twoja 735 na gazie ma okolo 11 sek do 100 km/h a tds w e38 ma identyczny wynik wiec nie masz co nazekac ;]
  
 
tolo nie jest mozliwe by 725 tds E-38 miała taki sam czas do setki co 735i E-32. porównaj momenty i masy obu modeli.
E-32 735i: 211KM, 315Nm i 1620 kg
E-38 725tds: 143KM, 280Nm i 1710 kg.
oba te pojazdy nie mogą mieć nawet zbliżonych czasów osiągania prędkości 100km/h. tds został by daleko w tyle.
pozdrawiam
  
 
Mimo wszystko dane mówią o przyspieszeniu 725tds w granicach 11,4 s do 100km/h a w 735 jest 8,3.
Max moment się niżej zaczyna w dieslu a we wspomnianej 735 jest gaz.
Tak więc tolo nie musi się mijać z prawdą.
  
 
Cytat:
2004-12-10 22:30:11, MARCIN_RADOM pisze:
tolo nie jest mozliwe by 725 tds E-38 miała taki sam czas do setki co 735i E-32. porównaj momenty i masy obu modeli. E-32 735i: 211KM, 315Nm i 1620 kg E-38 725tds: 143KM, 280Nm i 1710 kg. oba te pojazdy nie mogą mieć nawet zbliżonych czasów osiągania prędkości 100km/h. tds został by daleko w tyle. pozdrawiam



przeciez naspialem ze 735 na gazie ma zblizone osiagi do 725 tds. na benzynie to wiem ze lepiej by szla 735.
  
 
Ale sprawdz wyniki 725tds w automacie - napewno nie jest to 11s ale pewnie dużo więcej, po za tym liczy się też elastycznoć, samo przyspieszenie do 100 to nie wiele, ja czasami miałem problem z seicento szczegolnie ze sportingiem, aż mi automat nie wżucił 2giego biegu wtedy wszyscy zostawali w tyle.
Ale i tak pisząc o tych 11 sekundach miałem na myśli po prostu to że ciężko zmierzyć stoperem dokładnie czas, bo zależy to od zakłamania licznika, od tego kiedy kto naciśnie stop, bo tak właściwie to niewiadomo dokladnie kiedy żądane 100 zostanie osiągnięte. Te kilka rzeczy może nawet zrobić różnice 1-2 sekund. A dla sprostowania 735 E32 w automacie ma ok 9,6 do 100km/h a manualka coś ok 8,3s
  
 
A tak wracając do tematu to hmm jak dobrze pójdzie to jade po E38 i będę miał do sprzedania jak kogoś interesuje. Dokładnie nie wiem ale będzie to raczej 740v8 1994 lub 1995r.
  
 
przy nowszych automatach wlasciwie zanika roznica w przyspieszeniu, kolo 0,5 sek gorzej wypadaja nowe automaty od zwyklej skrzyni. w 725tds o ile pamietam roznica jest max 1 sek.
  
 
Hmm ja wiem że nie jest to może wielka różnica, chociaż z nowsszych aut to jeździłem tylko Yarisem - buhahaha - przy każdej zmianie biegu auto zachowywało się tak jakby chcialo zgasnąć ! serio normalnie tragedia
Jeżeli chodzi o bmw e32 735 to miałem dwa, 2gie pare dni bo przywiezione na handel i jeździło o wiele lepiej od mojego poprzedniego, prawie wcale nie szarpało i miał niesamowitego kopa - zastanawiam się caly czas czy to przypadkiem gaz nie zniszczył mojej beemki
  
 
Cytat:
zastanawiam się caly czas czy to przypadkiem gaz nie zniszczył mojej beemki


napewno nie.
ja miałem przyjemnośc jeździć jaguarem s-type z motorem trzy litrowym w automacie. kochani. bajka! tak szybkiego automata nie widziałem (chodzi mi o zmiane biegów), po przejażdżce pogrzebałem w necie i doczytałem ze w tych autach montowany jest najszybszy automat na świecie. naprawdę polecam kazdemu taka przejażdżkę.
Cytat:
735 na gazie ma zblizone osiagi do 725 tds


zbliżone to znaczy jakie? uważam że i tak tds nie miałby startu, nawet w przypadku założenia zwykłej instalacji gazowej do 735i E-32.
pozdrawiam
  
 
No ale piszmy o E38 bo odbiegamy od tematu - a ten głównynarazie mnie jak najbardziej interesuje
  
 
a jakie są najmniejsze silniki w e-39,i czy są disle
  
 
najmniejszy to benzyna 2,0 R6 (150km), diesle to 2,5 tds (143km) i od 1998 3,0d 184 km a chyba w 2000r wszedl jeszcze 2,5d 163 km.
  
 
czemu wcześniej nie robili w 7,disli
  
 
tolo podał wartości dla 5tki E39 a jeżeli chodzi o diesle w 7ce to myśle że to pytanie należy skierować do Muenchen
  
 
dokładnie z dieslami w E-38 jest tak:
725tds M51 6 cylinder 143 HP 205 km/h 1997 - 2001
730d M57 6 cylinder 184 HP 220 km/h 1998 - 2001
740d 8 cylinder 245 HP not available 1999 - 2001
dane ze strony: http://www.bmwinfo.com/
diesli kiedys nie kładziono do BMW z powodu ich małej mocy, zdolności do przyspieszeń, co w BMW jako aucie o sportowym charakterze jest obowiązkowe. stosowano je tylko w autach dla pokojowo nastawionych do jazdy i był to tylko jeden silnik 2,4 d lub 2,4 td, co zapewne wszyscy wiedzą
pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-12-14 11:39:24 ]