MotoNews.pl
  

M10 lub m40

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
kumplowi padła e30 1.6
ma do wyboru za 700 zł m10 1.8 87r. ze skrzynia i osprzetem lub m40 1.8 90r. sam silnik za 900 zł
co byscie wybrali ???
  
 
2.0
  
 
2.5
  
 
Jezeli E30 i SWAP to tylko i wyłącznie na M30B35, po co sie rozdrabniac? 3,5 z całym osprzetem, mozna już kupić do 2000zł, a wtedy taka E30 jest bardziej ceniona, i szybciej ja sprzedaż. Jeszcze most ze szperą np 25%, skóra we wnetrzu i rządzisz
  
 
hehe proponuje 5.0 jak szalec to szalec chłopak pyta o podmianke 700/900 a Ty mu z przerabianiem połowy auta (baza to 1.6 :/) wyjezdzasz i kwotami rzedu kilku tytsiecy ehhh
  
 
Cytat:
2006-07-10 21:34:33, mibhell pisze:
hehe proponuje 5.0 jak szalec to szalec chłopak pyta o podmianke 700/900 a Ty mu z przerabianiem połowy auta (baza to 1.6 :/) wyjezdzasz i kwotami rzedu kilku tytsiecy ehhh


hehe, takie podmianki to też nie tylko koszt 1 tys zł. facet pytał to mu odpowiedziałem, nie tknął bym palcem by zamieniać z najsłabszego na prawie najsłabszy i zapłacić za to 1000zł. pzdr
  
 
Kolega sie pytał co wybrac z tego co ma do wyboru , pewnie ze moze sobie i 12 litrów wstawić i poleciec w kosmos . Mam jeszcze na stanie 1.8 m10 i powiem ze przejechałem tym ze 100 tys miał pewnie ze 200 i po wymienie pierscieni smigało dalej ze hej , teraz tatko jezdzi i jak narazie sie trzyma .Jesli silnik który możesz kupic jest sprawdzony to ja jestem za m10 , moze i starszej generacji ale wydaje mi sie ze mniej zawodny niz m40.
  
 
Cytat:
2006-07-12 21:37:04, BIG pisze:
.Jesli silnik który możesz kupic jest sprawdzony to ja jestem za m10 , moze i starszej generacji ale wydaje mi sie ze mniej zawodny niz m40.



A dlaczego Ci sie wdaje ze M40 jst zawodny?
  
 
mibhell, byłem ostatnio w serwisie trójką i powiedziali ze to lepszy silnik jak m40 mniej sie psuje .

[ wiadomość edytowana przez: BIG dnia 2006-07-16 10:44:42 ]
  
 
m10 zdaje się nie ma tych pieprzonych hydraulicznych popychaczy i problemów z wałkiem (dieslowski klekot) - kosztowne w naprawie i wkurzające. m40 w dobrym stanie to niestety żadkość i do tego kosztowna. Wiem, bo w swoim czasie przerabiałem temat. Koszt m40 z gwarancją to ok. 2000 zł. Tańsze są ale stan nieznany, jak dobrze trafisz to ok, ale możesz zamienić przysłowiową siekierkę na kijek
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: don_martinez dnia 2006-07-16 14:20:02 ]
  
 
ja bym wzioł M40 jest do niego więcej części, na M10 zrobiłem 140tys km, to silnik bezobsługowy wymieniłem tylko pąpę wody i od czasu do czasu tylko regulacja zaworów, w M40 wymiana paska, jak M40 bedzie miał kiepskie popychacze to pech.
  
 
jeżeli ktos wie, że długo jeszcze ma zamiar trzymac autko to koszt wymiany aż taki duzy nie jest, średnio około 50zł sztuka. pzdr