Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-11-24 16:23:22 witam
zakupilem sobie z lady 210X /moze 5.6 ale nie 7 niewiem/.komplet tzn. zwrotnice z zaciskami tarczami i pompa. i wlozylem to do fiata 125p wymienilem gumki i rureczki. dalem klocki lucasa pompa podobno jakas "wloska" zeliwna sr,tloka 19mm /oile sie nie pomylilem- gumki pasuja z 125 [2gumki trzeba bylo przerobic]/ zlozylem wszystko i lipa. odpowietrzam go juz 2 dzien i z tego co widze to jest odpowietrzony. pedal hamulca ma opor ale wciskam go do samego dolu. wkoncu zablokowalem wyjscie z pompy na tyl/zeby wykluczyc zapow.tylnich zaciskow. niestety nie dalo to efektu.pedal wciaz wciskam do konca. idac dalej zablokowalewm na pompie prawe kolo. pedal stal sie "normalny" ide dalej zmienial blokade z prawego na lewe i pedal jest "normalny'" mamy teraz tak ze pompa daje cis tylko na 1 kolo. wiec do 1 przodu dokladam tyl pedal ciut nizszy ale jest twardy i "normalny"/no wysoki/ podpinam wszystkie i lipa. widze problem z wydajnoscia pompy hamulcowej. czy byly rozne pompy w roznych ladach typu 210X wyjolem komplet z jednego auta na zlomie ale niewiem czy to auto nie mialo klopotow z hamulcem. poradzcie cios bo ja tu juz wariuje z tymi hamplami. jak wyjme klocki z 1 zacisku to aby tloki zblizyly sie do tarczy musze ok 45 razy nacismac pedal hamulca czy sa pompy hamulcowe o innych srednicach tloka niz 19mm??? [ wiadomość edytowana przez: dcnt dnia 2005-01-23 22:33:40 ] [ powód edycji: korekta tytulu ] |
![]() Krzysztof-Fleszer SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107 Krakow | 2004-11-24 16:48:25 Ee starsze lady maja chyba deko inna hamulcowa bo bez serwa.
Chyba ze serwo tu nie ma nic do rzeczy -ale moim zdaniem ma .(?) |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-11-24 17:08:50 to jezeli pompy sa takie same w modelach 210X to co jest u mnie zle???
zaczyna mnie ta przerobka "na lepsze" wkurzac. |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2004-11-24 17:17:25 W sumie kupiłeś części na złomie to co sie dziwisz, nową pompe możesz kupic już poniżej 50 zł. A próbowałeś podpiąć to do swojej starej oryginalnej pompy? ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-11-24 17:40:49 co za roznica czy na zlomie czy uzywki na gieldzie??
/sam to wyjmowalem z jednego auta./ wyczyscilem wszystko i powinno grac -a tu zonk najpierw zlozylem to na starej. ja mialem jednoobwodowa.jezdzilem na tym 2 dni i niestety nie bylo hamulca. pomyslalem ze ta moja ma za malo wydajnosc na 6 tlokow. wiec zalozylem ta z lady. i gdy blokuje tyl to i tak pedal nadal dochodzi do podlogi. jakby byl zapowietrzony to by sie podniusl.a tu nic.moge go 100 razy wcisnac i dalej jest taki sam teraz nawet nie probuje wyjezdzac z garazu. ta z lady w srodku jest jak nowa.dalem jej nowe gumki. byla i jest dalej sucha. wkurza mnie to ze ludzie zakladaja zaciski z lady i jest OK a ja mam problemy. juz niewiem co mam robic. |
![]() andrzej_krakow (S) MEGA ŁADZIARZ ![]() Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2004-11-24 17:50:05
Ja nie piszę o uzywkach tylko o nowych w sklepie!!!! ----------------- Były Łada 2105 r.1983 Łada 2101 r.1986 Łada Samara 2109 r.1990 Jest Wrak Łada 2105 r. 1986 |
![]() Yanosik ŁADZIARZ Lanos Schneidemühl | 2004-11-24 23:01:06 Z tego co wiem, to gumki pełnią też funkcję regulatora, czyli jeśli przerobiłeś dwie, to może teraz tłoki cofają Ci sie za głęboko i stad cały problem. Ja założyłbym teraz na Twoim miejscu oryginalne gumki ładowskie i bez zadnych przeróbek. |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2004-11-25 16:04:21 no i poradzilem sobie.
okazalo sie ze ta pompa co kupilem zle pracowala. zalozylem stara 1obwodowa na nowych gumkach. zrobilem 20 km i jak narazie jestem zadowolony. |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-12-19 15:54:28 A ja mam maly problemik u siebie.Po badaniu amorkow i hamulcow na stanowisku w zaprzyjaznionym srwisie wyszlo ze lewy tyl nie hamuje.Wymienilem wiec cylinderek i przewody szt3 (az do korektora) i nadal nie hamuje.Poczatkowo przyszlo mi do glowy ze to korektor ale zdjalem z niego przewod idacy do lewego tylnego kola i leci tam plyn przy nacisnieniu pedalu hamulca.Drugi pomysl mialem taki ze moze cylinderek byl wadliwy wiec przymierzylem drugi i to samo.W zwiazku z powyszym przyszlo mi do glowy ze to chyba jednak korektor.Dzialac jakos niby dziala ale chyba powinien miec wyzsze cisnienie ? .Jak myslicie ? |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-12-20 00:13:06 Odpowietrzylem wszystkie hamulce i w lewym tyle tylko tylke cieknie ale nie bardzo tam widac cisnienie.I cos jutro musze z tym zrobic |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-12-22 16:08:42 Ludzie help help help !!!! .Wymienilem wczoraj korektor i dalej nic !!! I dalej lewy tyl do dupy ledwo plyn cieknie przy odpowietrzaniu.I koncza mi sie pomysly wsumie ![]() ![]() |
![]() Leszek_Gdynia (S) Przyjaciel LKP była LADA 21072 '88 Gdynia | 2004-12-22 17:03:24 Z tego co piszesz niewymieniony pozostał jedynie przewód z korektora od lewego tylnego koła.
A pozatym porównaj jak leci płyn z prawej strony z tyłu. Bo może lici dobrze, a jedyne co masz to może coś źle poskładane w lewym bednie (szczeki, sprężynki i inne mniej lub bardziej ważne duperelki). |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-12-24 03:19:32 Leszku wymienilem ten przewodzik (lacznie 3 tzn dlugi twardy krotki twardy i krotki elastyczny) wraz z cylinderkiem w lewym tyle.Dzisiaj wymienilem przewody dlugie idace z pompy do korektora.Po odpowietrzeniu nie dalo efektu)nadal 3 kola hamuja).Wymienilem pompe -nie dalo efektu.Wiec pozostal jedynie korektor (wkladalem juz nowy ale nie dalo rezultatu wiec wyjalem 3 dni temu).Przepinalem przewdoy przy korektorze (lewy z prawym) i nie hamowalo drugie kolo.Co to moze byc ![]() ![]() |
![]() arsen SYMPATYCZNY GOŚĆ PRZYJEDŹ ZOBACZ!!!!! . | 2004-12-24 10:59:51 jasiek nie kombinuj tylko po swietch przyjedz jak ojciec bedzie miał czas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pozdro |
![]() sheriffnt Loża Szyderców Łada 21072/Fiat Temp ... Gdynia | 2004-12-24 13:02:07 Witam
Jasiu, w Ładzie Q100, też tak mieliśmy jak wymienił most, nie dało się jednego tylniego koła odpowietrzyć, okazało się ze przytkany był wlot do cylinderka, prawdopodobnie została jakś poozstałośc po przewodzie, musiało się coś oderwać w czasie dokręcania przewodu wczesniej i przytkac otwór Hamulce tył odpwietrza się tak aby korektor nie blokował przepłynu płynu, a wieć nie może być tył auta zbyt podniesiony, albo musisz oprzeć auto na kołach, albo podeprzeć most. Przy odpowietrzaniau spróbuj po pierwsze odpowietrzyć przewodem, jesli płyn po zluzowaniu przewodu bedzie tryskał, a po przykręcnieu przewodu, przez odpowietrznik nie, to masz odpowiedz, przytkany cylinderek, polecam wówczas demontaz cylinderka i obejrzeniu wlotu do niego i drozności odpowietrznika |
![]() Jasio SYMPATYCZNY GOŚĆ sluzbowka :) Lublin | 2004-12-24 21:33:11 No wlasnie ale tu jest nowy cylinderek z lewej strony (od tego zaczalem).Aha i dodam ze jest to samarka.Dlatego 2 przewody do korektora ;] |
![]() Pablox SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107'89 -była, ... Gdynia | 2005-01-10 16:39:40 Dzis po przejechaniu ok 5 km stwierdzilem, że jednak mi tyl blokuje jak sprawdziłem reką okazało sie, że tylne kola sa cieple a przednie zimne, bo przez taka jazde nawet by sie rozgrzac nie zdążyły. Co się moglo stac z nimi , blokuje sie jedna i druga strona, nie aż tak mocno ale jest to wyczówalne w czasie jazdy, czy to moze byc wina zbyt mocno zaciagnietego recznego? bo po tym zaczął łapać gorzej, i tyl sie blokuje, a moze po podcieciu sprezyn zgłupiał i 3ba korektor wyregulowac ![]() pozdr. |
![]() Pablox SYMPATYCZNY GOŚĆ Lada 2107'89 -była, ... Gdynia | 2005-01-11 14:13:36 Juz wiem, po obcieciu sprężyn korektor nie został przestawiony i jak chamuje to potem płyn nie wraca normalnie tylko baardzo powoli i dopiero po jakims czsie sie tyl rozluźnia. Będe musial korektor przestawic na właściwe miejsce ![]() |