Samara-wymiana pompki hamulcowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wyszukiwarka nic ciekawego nie wyplula...

Wiec...Cieknie mi przy polaczeniu z serwem. To juz druga pompka, ktora puszcza w tym miejscu. Podobno wymiana uszczelniaczy mija sie z celem. Nowa kosztuje 70zl.

Moje pytanie: Jak"step by step" przeprowadzic wymiane tego elementu. Jakim plynem zalac pozniej uklad: ruskim, R3, DOT 4?
  
 
Proszę bardzo:
" Wymontowanie :
-po odłaczeniu przewodów od pompy hamulcowej nalezy zatkać otwory w przewodach i w pompie, aby zapobiec wyciekaniu płynu oraz zdjąć złącze z przewodami zasilającymi czujnik poziomu płynu
-następnie wymontować pompe wraz ze zbiorniczkiem po odkręceniu nakretek łaćzących ją z urzadzeniem wspomagajacym
-zdjąć czujnik poziomu płynu i wylać płyn ze zbiorniczka i z pompy
-nie zaleca się zdejmowania zbiorniczka z pompy hamulcowej , jeżeli nie jest to konieczne"
Ja zalewam DOTa
A tak poza tym polecam ściągnięcie książki obsługi z klubowej
pozdr
  
 
Hmm. Tak sobie mysle, ze: Wyciagne strzykawka plyn ze zbiorniczka, odlacze przewody, zaslepie je, Odlacze pompe od serwa, odkrece zbiorniczek[nie ma z tym problemow?]. Nastepnie przykrece nowa pompke, podlacze wszystko, zaleje DOT. Poluzuje wszystkie odpowietrzniki, poczekam az zacznie wyplywac nowy plyn. Odpowietrze kola poczawszy od tego najbardziej oddalonego od pompki. DOBRZE?

Oraz. Juz druga pompka puszcza mi przy serwie. Wiec:
--czy to powszechna przypadlosc Lad?
--czy sa pompki lepszej i gorszej jakosci?
--miejsce styku z serwem-laczyc na sucho?
  
 
Co do kolejnosci dzialania to spoko ale zbiorniczek ja osobisice zdejmowalem i wkladalem gdy pompa byla zamontowana.Brdzo ciezko schodzil i wchodzil wiec moim zdaniem wygodniej jest w ten sposob
  
 
To zbiorniczek sie po prostu wciska, tak?
  
 
Przy odpowierzaniu nie czekaj, aż płyn sam zleci! Jak masz pusty zbirniczek, to zalej świeży płyn, weż kogoś do pomocy i zacznij od najdalszego koła! 1.JEDEN POMPUJE, PEDAŁ SIĘ UNIESIE. NASTĘPNIE WCISKA PEDAŁ, A TY LUZUJESZ ODPOWIETRZNIK. PEDAŁ OPADA (CAŁY CZAS TRZYMAJ WCIŚNIĘTY PEDAŁ)2. ZAKRĘĆ ODPOWIETRZNIK! I OD NOWA PUNKT 1.-2., AŻ POLECI ŚWIEŻY PŁYN (NAPEWNO ZAUWAŻYSZ)! Przed odpowietrzaniem załuż na odpowietrznik wężyk igielitowy, a drugi koniec zanurz w przeźroczystej butelce z niewielką ilością płynu. Jak skończysz depnij kilka razy na pedał i zobacz czy się nie zapada. Jak się zapadnie to pompuj dalej, aż będzie ok. Tak zbiorniczek jest wciskany. Przed wciśnięciem go namaruj końcówki płynem ham. łatwiej wejdzie!
  
 
Witam. Mechanik zmienił mi uszczelkę od strony serwa po odkręceniu samej pompy i poskutkowało. Do tej pory nie cieknie. Nawet nie odpowietrzał bo nie ma co.
  
 
Jak to? To mozna wymienic sama uszczelke???