Ogrzewanie tylnej szyby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wzmocniłem prąd dochodzacy do tylnej szyby porzez doprowadzenie do przekaźnika z lewej strony w kabinie (przekaźnik czasowy ogrzewania tylnej szyby jednocześnie lusterek koloru brązowego) odkęciłem całą puszkę i do styku nr 30 doprowadziłem prąd dodatkowo z akumulatora (uwaga tam prąd jest już na stałe ) kabel o śr. 1,5 a natępnie też dodatkowo od styku 87 bezpośrednio do szyby przez bagażnik do lewej strony bo tam jest "+" późnej dodatkowo "-" do prawej strony. Na samym akumulatorze zwiększyło się napięcie o prawie 1 Volt ale napewno natężenie też wzrośnie bo ten dodatkowy kabel omija lusterka. W czoraj wieczorem nachuchałem na szybę trochę ponad 2 minuty i odparowało dotychczas dojechałem do pracy czasami nie było odparowane. Nie mogę się doczekać w praktyce będzie się sprawować i jak lutserka.
  
 
hmm ale to miales cos kiepsko...ja nie narzekam ani na szybe ani na lusterka..
  
 
wcześniej już utworzyłem podobny wątek i ci co mieli 2,0 tylna szyba kiepsko grzała, a mój ma taki silnik i takie objawy, lusterka wcześniej bardzo szybko nagrzewały.
  
 
szkoda ze fotek nie ma
i ciekawe czy jeszcze przymrozi zeby zobaczyc czy duzo lepiej dziala...
  
 
nie mam cyfrówki ani skanera. Ale naprawdę to jest bardzo prosto Kupiłem kabel 8 m o śr 1,5 kilka konektorów potrzebne są 4 męskie i 4 żeńskie oraz 2 z okrągłym wejściem o śr 6 mm przeciągnać od + akumulatora do kabiny przez otwór od przewodów gazowych jak nie ma niestety trzeba go zrobić. Dalej odkręcić platikowe nakładki na progi i osłone na przekaźniki z lewej strony przy dolnym słupku. Dalej jest opisane w poście.Następnie do od kabiny w półce jak kończy sie głośnik jest szpara poszerzyć ją płaskim śrubokrętem ( w bagażniku zaświecić jakimś ostrzejszym światłem ) i wtedy będzie widać otwór do niego wcisnąć kabel nastpnie po przeciągnięciu jak są tylne pasy z lewej strony osłonki przez które przechodzą wygospodarować trochę miejsca śrubokrętem i wcisnąć tam kabelek i mamy znowu w kabinie i doprowadzić do przekaźnika. Z końcówkami zrobiłem tak że 5 cm zagiąłem zrobiłem jak gdyby literę "V" dolną część (na te 5 cm kabelka) dałem męski konektor na dolną podopaliłem lekko izolacje 1 cm i tam dałem żeński konektor z gniazda przekaźnika wyjąłem kabelki 2 ze styku "30" i "87" i w te wyjęte włożyłem męskie a żenskie odpowiednio z akumulatora do "87" a od szyby do "30" w szybie tak samo zrobiłem czyli końcówkę w literę "V" itd
  
 
dzieki za bardzo szczegolowy opis
poczekam jeszcze tylko na mrozy i na opis jak dziala wtedy...
dzieki bardzo
pozdrawiam