Tuning Espero 1.5 DOHC

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jesli nie jestem mechanikiem co moglbym zmienic w tym autku "na lepsze" chodzi mi o to co daloby sie zmienic bez specjalnych umiejetnosci . i prosba czy ktos w krakowie ma adres do sklepu np ze spojlerami przednimi tylnimi... i czy magnetyzer zmieni cos??

Cytat:
2004-11-21 20:27:33, prezes10 pisze:
i czy magnetyzer zmieni cos??

A i owszem....
Twój portfel zubożeje o jakieś 300 - 500 PLN. Nie warto.
A tak poważnie - bez ingerencji w silnik nic nie zrobisz. Polecam polerkę kolektorów - niedroga sprawa, a trochę odczuwalna.

Magnetyzer to mozesz sobie o kant du.... podtluc. Strata opieniedzy a zestaw ospojlerowania do espero robi Jędrasik

Cytat:
2004-11-21 21:10:05, Bartek1112 pisze:
zestaw ospojlerowania do espero robi Jędrasik

i tylko jedrasik..niestety

Cytat:
Jesli nie jestem mechanikiem co moglbym zmienic w tym autku "na lepsze" chodzi mi o to co daloby sie zmienic bez specjalnych umiejetnosci

bez specjalnych umiejetnosci mozna zmienic np piora wycieraczek, zarowki, kolo zapasowe, zapach we wnetrzu, ewentualnie filtr powietrza (moze byc wkladka K&N.. choc nie wiem po co)..mozna tez mienic swiece..i pare innych glupot jak sie napniesz to zmienisz klocki i tarcze..(to akurat niezly pomys;

ale tak powaznie to jesli nie jestes mechanikiem i/lub nie masz okreslonej sumki ktora chcialbys utopic w tym samochodzie to lepiej pozegnaj sie z nadzieja ze w istony sposob poprawisz ten samochod..

jesli natomiast masz pare zloty to zacznij od:

1. dobrych opon
2. dobrych klocko i tarcz
3. dobrych amorkow i ewentualnie sprezyn

mozesz tez sprawdzic swiece i kable oraz stan filtra powietrza..zresetowac kompa..no nie wiem cos by sie jeszcze znalazlo..ale za modyfikacje silnika wzialbym sie dopiero po zrealizowaniu punktow 1-3

Cytat:
2004-11-21 20:27:33, prezes10 pisze:
Jesli nie jestem mechanikiem co moglbym zmienic w tym autku "na lepsze" chodzi mi o to co daloby sie zmienic bez specjalnych umiejetnosci.