Wyje wspomaganie kierownicy - help!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!

Od niedawna w moim Chryslerze Cirrusie 2.5 zaczyna wyć wspomaganie kierownicy w całym zakresie, bez względu czy manewruję na postoju czy się przemieszczam (bez skręcania kierownicą), dzieje się tak co raz częściej ale po kilkunastu sekundach wszytsko ustaje by za paręnascie minut znów wróciło. Podczas tego zjawiska słychać wyraźnie wycie (raz głośniej raz ciszej) i przenoszą sie delikatne drgania na kierownicę... przy czym siła wspomagania pozostaje bez zmian. Płynu jest na full.

Co zrobić?
  
 
Wydaje mi sie ze pompka siada ja tak mam w moim BMW. Sprobuj wyjac calkiem pompke dobrze ja wyplukac bo moga byc opilki na dnie i zalac od nowa
  
 
Cytat:
2005-10-22 07:52:45, GrubyE36 pisze:
Wydaje mi sie ze pompka siada ja tak mam w moim BMW. Sprobuj wyjac calkiem pompke dobrze ja wyplukac bo moga byc opilki na dnie i zalac od nowa



aczkolwiek to nie musi oznaczać końca kłopotu z pompką...
sam mam właśnie do wymiany. Objawy były podobne, a teraz muszę wymienić. Po rozebraniu pompy okzałe się że na 3/4 jej wew. długości jest ryska, która powoduje przepuszczenie płynu i w efekcie brak wspomagania

No cóż, u mnie pompka do wymianki
  
 
Przez ostatnie 2 dni cisza... nic nie wyło. Może cisza przed burzą...

Może faktycznie, jak gdzieś sugerowano, to tylko kwestia wymiany płynu, bo wspomaganie działa cały czas (nawet gdy wyje) idealnie.

Pożyjemy - zobaczymy.

Dziękuję Wam bardzo za sugestie i opinie.
  
 
a co powiewiecie na takie same zjawisko wycia z tym ze tylko przxy skrecie kierownicy w lewo po prostu wspomaganie dziala przy skrecie w prawo a w lewo nie działa i wyje ? spotkaliscie sie z czyms takim? Wymienilem pasek klinowy ale dalej to samo.
Pozdrawiam
  
 
To wygląda raczej na jakąs awarię zaworków czy uszczelniaczy na samej przekładni kierowniczej...