Regulacja gaźnika FSO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak się reguluje taki gaźnik, nie miałem nigdy z takim czymś do czyniania chodzi mi o te wszystkie srubki do czego one służą itp
  
 
odświeżam wątek bo nic na ten temat nie znalazłem

ostatnio troche zmodyfikowałem gaznik zalozylem gardziele 26 (poszeżone do okolo 27 mm ) , większe dysze paliwa i powietrza , mam pytanie jak go dobrze wyregulować aby nie palił nadmiernie i osiągał optymalną moc

jak jade na benzynie to przy ostrym przyspieszaniu słychać takie metaliczne dzwonienie (słyszalem że moze to być spalanie stukowe lub zbyt uboga mieszanka

czym reguluje się mieszankę dla obrotów 1000-6000(czy tylko pływakiem ?) , z tego co wiem to dla wolnych obrotów reguluje się małą śrubką koło ZHS ,
  
 
W zasadzie do regulacji sluza dwie sruby jedana w nadlewie na podstawie gaznika(sklad mieszanki) a druga kolo osi przepustnicy 2 przelotu (wolne obroty) Prawidlowa regulacje najlepiej jest preprowadzac dysponujac analizatorem, niestety czesto sie pozniej okazuje ze auto "nie chce jechac" i trzeba korygowac regulacje "na ucho". Przy tak zmodyfikowanym gazniku nie bez znaczenia bedzie tez dobor dysz glownych i hamujacych a czesto tez dysz wolnych obrotow a w tym wypadku jedyna metoda diagnostyczna sa proby drogowe. Na koniec- reguluj gaznik dopiero jak wyregulujesz luzy zaworowe, zaplon(przerwa n przerywaczu-jesli go masz i kat wyprzedzenia) i odstep elektrod swiec zaplonowych. Dopiero jak to zrobisz bedziesz miec pewnosc ze "niechec do jazdy" jest wynikiem niewlasciwej regulacji gaznika.