Olej mi rzyga z tyłu silnika,.....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siemka panowie po świętach na wstępie prosze modera o nieblokowanie wątku... dzięki z góry. mam problem otóż po nocy w garażu mam dość dużą plame oleju pod autem uszczelka klawiatury jest wymieniona i napewno trzyma mam podejżenia że to wali w okolicy cewki zapłonowej, palcami tam namacałem o jest mokro z tąd moje pytanie czy w silniku 2.0 16 v ecotec w okolicy cewki jest jakaś zaślepka uszczelka czy inne ustrojstwo pezez które ten olej żyga kiepsko bo od góry nie widać jak sie sinik nagrzeje to olej sie spala na dwururce i smród jak cholera , brak mi już pomysłów w tym kanale..... każda wskazówka mile widziana
  
 
Jest tam simering i często spod niego sie "poci".Zalecam wymiane na oryginał bo podróbki są do dupy(za twarde i źle spasowane).
pozdrawiam
  
 
a czy trzeba wykręcić cewki do tej operacji???
  
 
No tak, coby się deko dopierdolić, żeby sobie Member nie myślał, że życie to miód, to tak

pisze się
1 -rzyga, a nie żyga , w przypadku braku pewności zaleca się napisać wymiotuje, ale i tu czycha pułapka, więc najlepiej będzie
" cieknie"
2 -podejrzenia a nie "podejżenia" - tu nie mam pomysłu na zamiennik

W kwestii zasadniczej, możliwości są w zasadzie trzy:
1- uszczelniacz wału korbowego tylny
2- uszczelniacz wałka sprzęgłowego w skrzyni
3- siłownik sprzęgła

Jeśłi jesteś pewien, że jest to plama po oleju, to siłownik można wykluczyć.
Niezależnie od reszty, nie da się przeprowadzić naprawy bez wyrzucenia skrzyni biegów. Można jedynie połączyć dla obniżki kosztów tę zabawę z wymianą np tarczy sprzęgła.
Moduł zapłonowy czyli DIS zostaje bez demontażu, nie ma nic do rzeczy.
P.S.
Tylko się nie obrażaj za tę lekcję ortografii, czasem mnie tak bierze, żeby komuś dowałić , ale w sumie lubię wrocławiakow, są fajne chłopy
Pozdra, Janusz
  
 
spoko lubie gości z poczuciem humoru za porady dzięki tylko wygląda na to że to leci jak by z pod cewek zapłonowych, czy jest tam coś co może puszczać olej?? ps zdawało mi sie że to uszczelka pod klawiaturą dla pewności zmieniłem na nową ale lipa pod cewkami dalej sie poci potem leci po silniku koło dwururki i śmierdzi, co ty na to Januszu ? jak to czujesz???
  
 
Cytat:
czycha



CZYHA!

Cytat:
-podejrzenia a nie "podejżenia" - tu nie mam pomysłu na zamiennik



proponuję "wydaje mi się"

A w kwestii zasadniczej - jak zwykle - po Januszu się niewiele da dopisać, więc nie będę już smęcić, tylko się grzecznie kładę spać
  
 
Cytat:
2004-12-28 21:03:43, fomin pisze:
... wygląda na to że to leci jak by z pod cewek zapłonowych...


Tam są simeringi na wałkach rozrządu i to spod nich się poci,wymień je i po sprawie.Tylko kup oryginalne bo podróbki to stwardnieją za 2 miesiące i na nowo się będzie pocił.Ewentualnie dochodzi jeszcze sprawa odmy przykreconej do bloku.W oplach też spod niej często cieknie.

[ wiadomość edytowana przez: SEBA-OMEGA dnia 2004-12-29 21:51:47 ]
  
 
jutro sie zabieram do rozbierania tego problemu. a co do mojej ortogrtafii to prosze nie drzeć ze mnie łacha szczególnie net membery z wawy weteran ma prawo pouczać,he he he
  
 
Miklo, dla mnie powinieneś zaproponować zamiennik : czai się" , nobody's perfect dzięki za wykazanie rewolucyjnej czujności


A co do meritum, to nie jestem pewien, jak wygląda uszczelnienie wałków rozrządu od strony kokpitu, czy widać je na zewnątrz pod DIS -em, czy nie, jesli tak, to wymiana jest pewnie kłopotliwa z racji dostępu, myślę, że mechanik będzie wiedział, chociaż sądzę, że wałki od tamtej strony siedzą wewnątrz. Innego pomysłu nie mam, jeśli zmieniona jest uszczelka pokrywy zaworow i jest ok, to do głowy przychodzą mi rzeczy, o ktorych lepiej nie pisać, tylko sprawdzić panewkę tylną wału.
Pozdr, Janusz
  
 
wałki rozrządu od strony kokpitu są jednak wewnątrz przed momentem sprawdziwdziłem w garażu. ale jutro po takich podpowiedziach bede walczył i napewno sie w tej kwestii wypowiem. ps uszczelka klawiatury sucha dookoła silnika jak pieprz
  
 
jest diagnoza pana henia super majstra. otóż z odmy wali olej bo metalową uszczelke trafiło. zamówiłem orginał.
  
 
No tu luks ze znaleźiście.Tak jak pisałem wcześniej to częsta przypadłość oplowskich silników.


[ wiadomość edytowana przez: Res dnia 2004-12-31 10:16:29 ]
[ powód edycji: zmiana tytułu ;) ]
  
 
jeszcze raz dzięki