Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2005-01-06 22:00:26 Napisze o tym gdyż ostatnio dowedziałem się że Seicento 900 ma tak jak nasz kochany poldek 3 podopory. Kiedyś usłyszałem a w zasadzie wyczytałem na forum że taki silnik jest bardzo niewytrzymały i jazda z prędkościami rzędu 150km/h doprowadzi go do końca. Teraz śmiem twierdzić że to nieprawda - jak wiecie jeździłem SC 900 służbowym i po przebiedu 130.000km jeździł dalej pomimo tego że pedał gazu był zawsze przy podłodze zimny silnik czy ciepły - nie zabiło go to więc śmiem twierdzić że 3 podpory to nie taka znów porażka. |
![]() trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2005-01-06 22:02:38 Pedał przy podłodze bo to auto służbowe. Paliwo także. |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2005-01-06 22:05:47 Dokładnie tak ale chodzi mi o to że silnik nie padł po 50.000 jak wrózyli "eksperci" od polonezów. |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2005-01-06 22:14:52 Zgadzam się ale tylko troszkę ![]() |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2005-01-06 22:21:42
Cintek ma 4 gary a co do Łady i poldka to różnica jest taka że poldki jeżdzą a łady stoją |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-06 22:25:55 oczywiscie ze lada ma lepszy - zastanawialem sie jak kupowalem kanta czy nie brac lady, ale byly drozsze... potem sie dowiedzialem czemu ![]() |
![]() bandzior Miłośnik FSO FSO Polonez Będzin | 2005-01-06 22:26:08 Ale tak awaryjnego silnika jeszcze nie widziałem. I to opinia oparta na tym co widzę. 3 Znajomych ma łady i najchętniej zepchnęli by je z przepaści o czymś to świadczy nie?? |
![]() Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-01-06 23:18:54 a widzial ktorys z was silnik 900ccm na stole???? toz to ma rownie duze i mocne podpory co poldek... i nieco tylko ponad polowe jego pojemnosci (a co za tym idzie mniejsze obciazenie)....
a jesli chodzi o kiepski silnik.... nie wiem.... ale zle wspominam R19 na monowtryskach.... moj ojciec robi takich ze 4 (stali klienci) i moge powiedziec, ze tak czesto wracaja, ze az zal... co sie jedno zrobi to sie drugie sypnie.... |
![]() trombocyt Miłośnik FSO Polonez LE Gdynia | 2005-01-07 10:38:02 Skoro mowa o silnikach to ja wyczytałem że wykonanie silników z pierwszych Fiatów jaki całego Fiata 125 było lepsze na początku niż np w połowie lat osiemdziesiątych. Wszystko można powiedzieć przez to, że Polacy nie mieli pieniędzy aby kupic licencję włoskiego Fiata 125 to więc jak to Polacy kupili budę 125 a serce starego Fiata 1500, i gdyby zmienić tylko tą historyczną chwilę, że kupujemy serce od Fiata 125, kto wie jaki Poldek miałby dzoś silnik pewnie o wiele lepszy.
Co do Łady to nie wiem wujek miał i ją zamordował tzn zajeździł troche się psuła ale jak to auto Co do Seicento to myślę tak jak Quattro silnik ma mniejsza pojemność jest lżejszy mniejszy itd, więc pewnie dłużej wytrzyma, chociaż jeżeli jest używany w tak ciężkich warunkach w jakim są używane auta służbowe to nigdy nie wiadomo |
![]() Quattro Miłośnik FSO Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2005-01-07 19:19:59
125p i polonez nie mogly miec silnikow na 5 podporach ze wzgledu na kwestie polityczne a nie na brak pieniedzy... Za zelazna kurtyna jedynie lada mogla miec tak nowoczesne silniki na 5 podporach... zaden z wasali sojuza nie mogl miec rownie zaawansowanych technicznie silnikow jak mateczka rassija... |
![]() CARORACER Miłośnik FSO Polonez Caro + 1.6 GLI Tuchów | 2005-01-07 21:11:30 trzy podpory, dwa zawory oto polda sa walory/ ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() k1cyprys Miłośnik FSO 125p 1972 Kraków | 2005-01-08 21:00:58 jak mialem 120 gls to marzylem o rapidce... byl nawet kiedys plan kupic takowa z zajechanym serduszkiem i przelozyc flaczki z mojej skody (tez robilem kapitalke)... eh piekna rapidka... ![]() |