Boje się jutra (bmw)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dziś zapaliła się kontrolka żużycia klocków hamulcowych tylnych. Były cienkie....ale jakoś szybko się zjechały

Jutro dzwonie na narbutta i z przerażeniem w głosie będe się pytał ILE


mam nadzieje że cena będzie ludzka
  
 
Cytat:
2004-12-13 22:49:00, Tomek-Mydlowski pisze:
Jutro dzwonie na narbutta i z przerażeniem w głosie będe się pytał ILE



BMW = Będziesz Miał Wydatki

Za oryginalny komplet kabli WN do starej serii 7 (3,5 V6) znajomy zapłacił niedawno ponad 1200 zł.

Pozdrawiam - SpeedR
  
 
Ja obstawiam coś ok. 300 zł. czyli bez tragedii
  
 
no Tomeczku teraz muszisz byc twardy jak Roman Bratny

BMW=Bardzo Mydłowski Wypłukany z kasy
  
 
Cytat:
2004-12-14 07:46:15, cezariusz pisze:
BMW=Bardzo Mydłowski Wypłukany z kasy





[ wiadomość edytowana przez: SpeedR dnia 2004-12-14 11:18:37 ]
  
 
Cytat:
Za oryginalny komplet kabli WN do starej serii 7 (3,5 V6) znajomy zapłacił niedawno ponad 1200 zł



Kto jak kto ale ty SpeedR stara 7 miała rzedowy silnik a
  
 
Na pewno 2,0 i 2,5 oraz 3,0 miały i mają rzędową 6. Od 3,5 zaczynają się zdaje się silniki V8.
  
 
3.0 jak i 3,5l miały rzędowe 6 dopiero na przełomie 92/93r
weszedł silnik 3.0 v8 a 3,5 znikł z oferty zato pojawił się 4.0l v8
  
 
Mojemu bratu tylne klocki w Bejcy ścierają się w przeciągu pół roku... koszt nowych to przeciętnie od 80 do 160pln ....w zależności jakiej firmy...
....no i 2 tygodnie temu padła mu pompka paliwa
mimo iż zawsze miał benzynki ponad pół baku... nowa kosztowała 850pln....
  
 
srtata tata


ORYGINAŁY ATE BMW - 140 zł w sklepie BMW polska na ul narbutta 5a, jutro jade kupić
  
 
widac bmw to gowno ja takie tanie czesci esperak to jak jaguar jezlei chodiz o koszt zcesci
  
 
esperak jest tańszy

generalnie daewoo razem z oplem to chyba najtańsze w utrzymaniu pojazdy "zachodnie" (lub daleko wschodnie jak kto woli )

BMW jest znacznie tańsze od fiata, nie mówiąc już o japońcach czy astronomicznych cenach czesci wykonywanych z żab ....tzn do franco pierdów
  
 
Cytat:
2004-12-14 23:53:38, Tomek-Mydlowski pisze:
srtata tata ORYGINAŁY ATE BMW - 140 zł w sklepie BMW polska na ul narbutta 5a, jutro jade kupić



Tomek , ale czy one napewno choć leżały koło oryginalnych???
Coś mi się wydaje ,że to oryginalne Fomary
  
 
No newiem czytaki tanszy zobac ziele kosztuja lampa do esperaka a ile do bmw. Ostatnio na zlocie pokazywales lampe ktora kupiles i dales z aniac cos ponad 150 zl dokladnie niewiem a do esperaka kosztuje lampa ze 300zl
  
 
No i co z tego ?

Tu się nie ma co cieszyć...

Mamy przeciętne auto z drogimi podzespołami... Tylko, że często cena nie idzie w parze z jakością...

  
 
zgadzam sie
  
 
Cytat:
2004-12-15 11:53:17, Bartek1112 pisze:
No newiem czytaki tanszy zobac ziele kosztuja lampa do esperaka a ile do bmw. Ostatnio na zlocie pokazywales lampe ktora kupiles i dales z aniac cos ponad 150 zl dokladnie niewiem a do esperaka kosztuje lampa ze 300zl




Tomek kupil szklany klosz jednej lampy (sa 2 takie na jedna) i zaplcil za niego 170zl. Kawalek plastiku i szklo na koncu. Wiec na jedna strone wyda 340zl na takie gowienka - to mozna porownac tylko do przedniej scianki naszego reflektora. My za 300zl dostajemy cala lampe z zarowka, kablami, obudowa itd... Esperak jest tanszy
  
 
Esperak jest tańszy to bezapelacyjny fakt.

za klocki zapłaciłe dokładnie 148zł 33gr
do tego doszedł oryginalny czujnik zużycia za 34zł

Klocki ATE, na pierwszy montaż. Dokładnie takie jak te które się zużyły

Z ciekawostek - BMW zarówno z tyłu jak i z przodu ma typowe zaciski ATE, dokładnie takie jak przednie w esperaku

sa afkors 2 razy większe i zamiast spręzynki ściskającej jest kawałek blachy. Reszta - tj ślizgi, zaciski - identico
  
 
Cytat:
2004-12-15 01:09:31, Tomek-Mydlowski pisze:
... BMW jest znacznie tańsze od fiata, nie mówiąc już o japońcach czy astronomicznych cenach czesci wykonywanych z żab ....tzn do franco pierdów



miałes kiedys franco pierda?? wiesz ile kosztuja czesci?? trzeba wiedziec gdzie kupowac panie majster, ja nie narzekam na czesci i na jakosc wykonania skąd inąd prawie 10 letniego mego pojazdu i uwazam ze to naprawde BARDZO dobry samochod skoro w 3 m-ce juz nakrecilem 25tys km i mimo ze to uzywane auto jeszcze NIC nie spowodowalo zebym nie mogl jechac...leje olej i klocki zmieniam

  
 
Petesen luzik

Laguna to duże wygodne autko

Materiały eksploatacyjne do większości pojazdów są w "normalnych" cenach.

Co to znaczy żabojad dowiesz się dopiero kupując np mechanizm wycieraczek Z tego co wiem w lagunie jest razem z silnikiem i kosztuje astronomiczne pieniądze.

Francuzy są drogie jak diablo - np tylna belka w saxo czy podobna konstrukcyjnie w berlingo.....lożyskowana........zacierająca sie......skutkująca rozjechanymi kołami i praktycznie brakiem możliwości utrzymania samochodu na jednym pasie ruchu.

To sprytne urządzenie, zużywające się co ok 50 tys km saxo (100tys berlingo) kosztuje jedyne 2 tys zł


Jak będziesz widział saxo na ulicy zwróć uwage jak ma rozklepane tylne koła.