| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2004-12-31 02:33:58 Witam.
Mam taki problem, ze do ok. 2500rpm silnik nie reaguje odpowiednio na pedał gazu /nie przyśpiesza/, dopiero po wyciągnięciu ssania jest efekt, powyżej 2500rpm problem nie występuje. Próbowałem kombinacji z dyszami, oraz gaźnikiem z silnika 115C, jak również od innego AB, oraz z ustawianiem zapłonu. Niestety żadnych rezultatów. Pozdro, oraz Szczęśliwego Nowego Roku... |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2004-12-31 15:48:48 moze ma za malo powietrza sprawdz bez filtru,albo rozrzad przestawiony ,zle sprezynki w rozdzielaczu |
Focus Peugeot 206 Warszawa | 2004-12-31 16:23:43 Herek ten fiat do virtual tuning czy on rzeczywiscie tak wyglada? |
Nomad Miłośnik FSO Wspomnienie po Gdańsk | 2004-12-31 17:30:36 a mnie ciekawi z czego te fotele (kanapa) |
Fsoliebhaber Gdańsk | 2004-12-31 17:33:47 faktycznie tapicera obłędna |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-12-31 17:35:19 Faktycznie sliczny |
Voy Miłośnik FSO Poldżons Constarownia/Sunderland | 2004-12-31 17:59:12 qwa ludzie kolo ma problem a wy sie podniecacie tapicerka...
Sprawdz kabelki ewentualnie swieczki. Moze to cos pomoze. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2004-12-31 18:01:15 A na wolnych obrotach chodzi rowno, czy np na 3ech garach? |
roman16 Miłośnik FSO Pozonel Carro + 50% ... Warszawa / Milanówek | 2004-12-31 18:46:09 a może podciśnieniowy regulator zapłonu nie działa??
Fiacik rzeczywiście niczego sobie... pozdrawiam "sąsiada" |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2005-01-01 19:14:06 Aparat, cewka, moduł są nowe, wymienie przewody i zielony kabel - które nie są śmigane za dużo, ale nigdy nic nie wiadomo. Rozrząd jest wporządku.
Silnik ma przejechane 3100km, po złożeniu, w ubiegłym roku nie jeździłem za dużo... Dzięki wielkie za słowa uznania Pozdrawiam oraz Szczęśliwego Nowego... P.S. Lakier ma ponad trzy lata [ wiadomość edytowana przez: herek dnia 2005-01-01 19:16:04 ] |
wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2005-01-02 11:22:08 skoro piszesz, że po wyciągnięciu ssania jest wszystko ok, to winą jest gaźnik - dysze paliwa, powietrza, przyspieszacz (czy jak on się tam nazywa), albo ciągnie gdzieś lewe powietrze np na styku kolektor ssący - głowica
u mnie podobne objawy znikały po wymianie filtra powietrza i świec masz w tym cudeńku wspomaganie, dobrze widziałem? |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2005-01-02 12:04:07
zgadza się, oraz trochę mniejszą kiere, oryginalna trochę za duża... Świece wymieniłem i nic, zmienie filtr i przewody... pozdro |
PAGAN Wwa | 2005-01-02 16:54:03 nie wiem co sie moglo zjebac, ale wiem, ze herka fiat jest najpiekniej odpierdolonym fiatem, jaki w zyciu widzialem. |
vistula Miłośnik FSO Polonez Caro 95' Przystajń | 2005-01-02 17:12:46 Nie wiem co sie zje!@$o ale fiacik- KLASA!!! |
Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-01-02 23:48:12 Hmm... Jak mnie pamięc nie myli, to chyba nie wszystko w temacie zostało na wstępie powiedziane. O głowe mi sie obija, że tam pod maską drzemie bardzo nietypowy silnik, bo mianowicie polonezowski 1500 ale z hydraulicznymi popychaczami. Zaraz powiecie, że nie było takiego silnika, owszem bo nie było go w żadnym plusie, ale na rynek części zamiennych wypuszczono trochę gołych bloków 1.5 przystosowanych do tych popychaczy i takie cudo herek chyba nabył, zmontował i próbuje ujeżdżać Tylko, że na gaźniku. Wiadomo, że "hydrauliczny" wałek ma "szersze" krzywki i większe czasy otwarcia zaworów. Wiem z doświadczenia, że wszelkie silniki na "usportowionych" wałkach (a za taki należy uznać i ten, ze względu na sporo różniące się na korzyść czasy otwarcia zaworów) dość trudno jest wyregulować i ustawić żeby toto płynnie jeżdziło, zwłaszcza na niskich obrotach. Jeśli wszelkie niedomagania układu zapłonowego są wykluczone (zadbaj o markowe WN-ki - tylko EŁK lub francuskie Bougicord czy jakos tak, sorki ale zawsze z ta francuszczyzną mam problemy Spróbuj tak: dysza głowna paliwa I przelot 1.20, II przelot 1.55, dysze powietrza ma obu przelotach 2.00 , rurka emulsyjna na obu przelotach F30 Z dyszami powietrza nie ma problemu zeby je kupic, dysze paliwa o takim rozmiarze mozesz znaleć w gaźnikach DF-ów oraz starych polonezów (do 86 r.) z silnikami AB. Możesz też spróbować zastosować na I przelocie gardziel 26 mm, lub 25 (podtoczyć seryjną 24) a na drugi 27. Niestety nie ma dobrej recepty jak ustawić taką hybrydę - trzeba próbować i kombinować aż do skutku. Bywa, że jakieś podłubane dohc ustawiam i zmieniam elementy w gaźniku gdzieś z dobre pół dnia, zanim trafię na te właściwe, na których auto należycie fruwa. Potem bywa i tak to korygowane w zależności od tego jakie cyferki pojawią się na dystrybutorze. Na koniec - ponieważ tez nie moge oderwac swojej facjaty od zdjęć Twojego fiacika - muszę to powiedzieć, że jak za DF-ami nie przepadam, ale ten mi sie cholernie podoba. Chylę się do samej ziemi - coś pięknego |
herek Fiat 125p Apollo Green Grodzisk | 2005-01-03 02:45:59 Dobrze kojarzysz, ale zaszły zmiany i posiadam już najnormalniejszy silnik AB, niestety taki problem się pojawił, po złożeniu i ustawieniu wszystkiego...WN są Bougicord mają taki przebieg jak cały silnik lecz wiekowo ponad 2lata, nie wiem czy im to szkodzi...
P.S. Niestety dzień po świętach jeden baran, który parkował na tym samym strzeżonym co ja, uderzył mi w przedni błotnik. Poszedłem mu na ręke, nie wzywając policji. Napisał jedynie zobowiązanie do oddania 300zł, właściciel parkingu ręczył za niego...Okazało się że ćwok nie zapłaci, z parkingu został wywalony, twierdząc: "wiem, że lece w ch***" Zostaje tylko obić mu ryja... Pozdrawiam. |