Remont budy 82 czy Elx 96 bez papiera z zgintym progiem...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam do was panowie sprawe...wiem ze niektorzy jezdza przeczepami na starych tabliczkach....sprawa jest taka.... W Moim 82 pomaranczowym jets "troche"spawania.progi od kierowcy, nadkola wew z tylu, wstawki nadkola przod.......za robote Hudy mowi okolo 300 zl - drugie tyle pewnie wyjda materialy....na szrociku dzis przycielismy bude z EXL za 450 zl - bez papiera...zieloniutka - troche zle zakonserwowana bo bitex odrywalem palcami ale pod spodem zdrowiutko - bialy podkladzik.....w sordku dywaniki, wajchy, bez szyb wahaczy resora, z instalacja - ladnie zakonserwowana bitexem az 10 cm na karoserii.napialilem sie i ogladalismy wnikliwie dalej..co sie okazalo - byla bita od strony kirowcy - jest babel nad blotnikiem z tylu..maly ale jest....i co najgorsze - prog we wgniotlem palcem do srodka wiec trzeba by bylo wymienic i wew i zewnetrzny..i podloga przy szynie przegnita...czyli to co u mnie juz jest wyciete..ma jescze plastikowe nadkola...podsufitowke, pare gratow w bagazniku.bez drzwi i klap.....jak widzicie taka sprawe?? warto brac, przekladac caly pas z tabliczka robic prog i podloge??to tez wyjdzie jakies 600-700 zl..plus taki ze nie musialbym w sumie lakierowac....bo zieloniutka ladniutka.....ale co ja powiem na przegladzie - ze blachy zmienialem cale na elx?? chyba tego nie łykną....
  
 
ja bym wolal stara bude zrobic.
Eleganty tez gnija, a pozatym jezeli cenowo wyjdzie to samo, to po co ryzykowac walek?
  
 
byłem a patem na tym szrocie i powiem szczerze ze ta buda jest w super stanie a progu to bym nawet nie ruszał bo on jest wygnity od wewnatrz a od zewnątrz jest ok tylko w podłodze niedaleko szuny jest nie duza dziura reszta jest super zastrzały i inne mocowania przedni pas no wsjo jest super ja osobiscie wolałbym eleganta ale to juz nie moja decyzja
  
 
bez drzwi i klap?????to są spore koszta.........ja bym robił 82
  
 
Ja zdecydowanie woałbym 82 zrobić. MIG'a pożyczyć i wyspawać wszytko;] Tylne nadkole to drobnostka (wysztukować), z przodem troszeczke więcej zabawy ale też da się zrobić. No chyba, że kolor autka chcesz zmienić;]
  
 
a ja bym robil eleganta. zobacz jak moj happy end '90 sie trzyma
  
 
a ty sie Zolatr nieboisz na przegladach ze papier na starego Fla a Buda ELX?
  
 
po pierwsze nie jezdze na przeglady a po drugie mam w dowodzie wbita marka pojazdu "Fiat 126el"
  
 
W sumie warto by było się pobawić z budą "elegantowską" bo fajnie by wyglądał,ale ja to nie lubie zbytniego ryzyka,bezpieczniej będzie zrobić starą bude
  
 
co za roznica ktory, rok. robisz "remont na eleganta" no i panie wszystko zgnilo dookola i musialem wymienic.
  
 
i ta wyniana polegala na wymianie pasa z tabliczka znamionowa?? i zas dawać w łapy......
  
 
cala podloge bagaznika .....
  
 
a tak można?? jak oficjalnie bympowiedzial ze kupilem bude tak abez numerów?? czy by zas byly szopki
  
 
Cytat:
2004-12-29 11:56:30, Pat_kdb pisze:
a tak można?? jak oficjalnie bympowiedzial ze kupilem bude tak abez numerów?? czy by zas byly szopki



zawsze możesz do tej elegantowskiej wspawać stay dół bagażnika i masz wszystko si
  
 
Cytat:
2004-12-29 12:09:28, owz pisze:
zawsze możesz do tej elegantowskiej wspawać stay dół bagażnika i masz wszystko si



dokladnie. wspawaj cala podloge bagaznika. DR, blachy zostaja wszystko ok i cieszysz sie nowa blacharka. proste jak jeb*****
  
 
Jak napisali zoltar - rób eleganta.
Najłatwiej wyciac całosc i wpspawac do drugiej budy.
Potem ładnie wzmocnic bude pasami blachy do rajdów ( gniazda amorów itp .... ) co by było widac ze auto wzmocnione a nie jakies numery przerabiane.
Całosc wykonalna a na przegladach nikt tego nie sprawdza.
Jak dobrze zakonserwujesz to el pojeździ długo - przykład to Lo3ek - ma bude eleganta i blachy a malec z lat 80 ...
  
 
Rób 82 szkoda pitolenia w EL'a duże koszta same klapy i drzwi. Klapy to możesz zywiczne ale drzwi z uzbrojeniem.. koszta mniejsze będziesz miał w swoim klasyku.
  
 
Ja bym woal remotnowac. Wyjdzie tyle samo albo niewiele wiecej a wiesz co masz.
  
 
Cytat:
2004-12-29 14:06:29, moch pisze:
Rób 82 szkoda pitolenia w EL'a duże koszta same klapy i drzwi. Klapy to możesz zywiczne ale drzwi z uzbrojeniem.. koszta mniejsze będziesz miał w swoim klasyku.



co ty wiesz o elegancie... kompletne drzwi jak dobrze poszukasz dorwiesz za 100 zeta /szt. beda ew do malowania. klape tylna do el'a za 30 zeta kupilem, przednia chyba za 40. rob eleganta A.D. 1982
  
 
Nie dawno kupiłem koledzie drzwi ST w idealnym stanie z maluszka 50tysięcy przebiegu za 40pln uzbrojene. 60pln różnicy to rzeczywiście "nie dużo" i to na jednej sztuce co daje 120pln oszczędności a dwuch sztukach. Pewnie klapę pat ma OK, więc nie musi jej kupować nawet jak kosztuje 30pln to niech i kosztuje, a daje to oszczędność klejnych tych właśnie 30ppln w sumie 150PLN.