Gdzie jest osłonka sprzęgła??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie. Mogłby ktos mi zrobic jakas trzałkę na zdjeciu ktoryms? Za cholere nie wiem gdzie to podobno jak sie odkręci ta oslonke to widać tarcze, prawda?
Dzieki




  
 
... a ja słyszałem że takiej opcji niee ma ...... trzeba skrzynie zrzucić żeby sprawdzić ......
  
 
Napewno jest tak w różnych autach np..maluch itp.Czy w escorcie też? nie wiem ...sprawdzę wieczorkiem w pewnych źródłach to Ci odpowiem.

[ wiadomość edytowana przez: Henryk dnia 2005-01-04 14:13:58 ]
  
 
... ja chciałem u siebie sprawdzic i dostałem taka odpowiedz ..... ale czekam z niecierpliwościa na Twoje info Henryku ....
  
 
Ja ostatnio przerabialem wymiane sprzegla i nie pamietam, zeby tam dalo sie cos sprawdzic... (po prostu przylegaja do siebie cale czesci bloku i skrzyni) Ale byc moze sie myle. Poczekam na inne odpowiedzi
  
 
No niestety ja też tu nigdzie nie widzę takiej osłonki po odkręceniu której dałoby sie podglądnąć stan tarczy sprzęgła( tak jak w maluchu...bo o to Ci zapewne chodziło)
  
 
Z tego co wiem to taka osłonka sprzegła wystepuje tylko w maluchu escort jest niestety bardziej zaawansowany technicznie . Dlatego aby ocenic stan sprzęgła trzeba wyjąć skrzynie biegów.A nie jest to przyjemna robota wiec jak sprzęgło dziala prawidłowo to lepiej nie szukać dziury w całym. Pozdrawiam
  
 
Zaawansowany czy nie, w moim MKVII 1.3 blok silnika nie zaslania calego swiatla obudowy sprzegla. Dolna czesc obudowy zakryta jest oslona wykonana z blachy. Po jej zdjeciu widac kolo zamachowe, ze strony przeciwnej niz sprzeglo. Nie widac stamtad zespolu sprzegla i nie jest mozliwe oblukanie stanu tarczy przez szczeliny w owym zespole. Co ciekawe, lukajac tak na sprzegielko zauwazylem, ze mozna je zalac woda zarowno podczas mycia silnika jak i przy "normalnej" jezdzie. W aluminiowej obudowie wykonane sa poziome otwory w kierunku skrzyni biegow a i na samym spodzie obudowy jest podluzna szczelina...
  
 
o malucha to mi nie chodzilo Henryku bo nigdy nie mialem i nic przy nim nie robilem, ale pomyslalem sobie ze fajnie by bylo jakby byla taka oslonka.
Cytat:
A nie jest to przyjemna robota wiec jak sprzęgło dziala prawidłowo to lepiej nie szukać dziury w całym


No ale niestety cos te sprzeglo nie chce dzialac, tzn slizga sie
  
 
Podałem tylko przykład malucha bo tam wiem że coś takiego jest napewno.Ale jak u Ciebie slizga to.....raczej jest mi przykro.Jedyna nadzieja dla Ciebie ze masz wersję z regulacją luzu(śruba przy pedale) i luz Ci się skasował jeżeli jednak tak jest i ślizga juz dawno to tarcza pewnie i tak już przypalona.Jeśli nie to niestety..Ale pociesz sie ze ja też nie długo będę musiał wymieniac tarczę...tak ze nie tylko Ty..Zawsze w kupie raźniej.
  
 
Baker nie bój żaby
ja wlasnie po tym jak "slizgowatosc" przeszla juz dopuszczalne normy w dniu dzisiejszym nabylem drogą zakupu nowe sprzegielko LuK'a i przepijam to co udalo mi sie utargowac
320 za LuK'a chyba nie jest zle

mam pytanko co to jest bo cos bylo niby "extra" w opakowaniu...



a tak wyglada calosc

  
 
Jeżeli chodzi o to extra na pierwszym foto, to są to tulejki osi widełek wyłączania sprzęgła.
Jakoś tak to nazywają
  
 
tzn jedna jest...
zdjecie moze tak troszu zmylac:>