E 36 utomat

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,od nie dawna jestem w posiadaniu slicznej E-36 320i 24v (216.000km) w automacie,auto chodzi jak marzenie,ale chciałem zasięgnąć opinii,czy w jakiś sposób powinienem bardziej się interesować lub bać o tę skrzynię,słyszałem juz różne opinie i niektórzy sugeruja mi,że "automaty" sie psują,czy tak jest faktycznie???
Mam jeszcze pytanko czy taka skrzynię w jakis sposób sie obsługuje,sprzedający powiedział,że jest to skrzynia bezobsługowa,że wymienił dopiero olej i powiedział,że przez najbliższe 100.000km nie ma co sie o nia martwić,czekam na jakis odpowiedzi,pozdrwaiam... null
  
 
Ja na twoim miejscu zaczelabym od wymiany wszystkuch oleji i plynow, tak dla pewnosci. A skrzynie w BMW automatyczne nie sa bardziej awaryjne niz w innych autach tej klasy. Problem jest tylko ze spaleniem gumy, ale tak to mysle ze bedzie dobrze!!
  
 
automaty sa jednak bardziej skomplikowane i podatne na awarie tymbardziej przy duzym przebiegu, wiem ze mercedesach w124 w automatach czesciej sie wymeinia olej niz w manualnej skrzyni, nie wiem jak w bmw. ale dla mnie najwiekszy minus automatow to nudna jazda. chyba ze byloby to m3 smg
  
 
Cytat:
2005-01-07 09:59:15, koondeusz pisze:
Mam jeszcze pytanko czy taka skrzynię w jakis sposób sie obsługujenull



Cześć

Zajrzyj tu : www.automat.pl - vademecum
  
 
Cytat:
2005-01-07 10:44:51, zwkrz pisze:
Cześć Zajrzyj tu : www.automat.pl - vademecum



oczywiście :

www.automat.pl

a vademecum to link z lewej strony
  
 
Jedź do mechanika lub (jeżeli) masz bagnet bo nie wiem jak to w E36 to sprawdź przede wszystkim stan oleju, musi być między podczas zimnego silnika na min!, sprawdza się tylko na odpalonym silniku! Olej wymienia się co ok 40 tyś wraz z filtrem i uszczelką pod miską olejową! Zobacz również czy olej jest czysty, powinnien być słabo widoczny na bagnecie i czysto czerwony, jezeli jest brudny znaczy że musisz wymienić!
  
 
Jeżeli chodzi o awaryjność to hmm raz się psuje raz nie, musisz być dobrej myśli Kumpel zrobił E30 ką około 80 tyś km i nic po za ty, że miał problem z wyciekiem, jakiś uszczelniacz poszedł, no i przez jakis czas miał taki objaw, że dopiero po przejechaniu kilkuset metrów zaczynall zmieniać na wyższe biegy, ale to tylko razno na zimnym silniku, a co najśmieszniejesze samo się po paru tygodniach naprawiło