[126p] szpilki mocowania tłumika do bloku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzis podczas jazdy w aucie zaczeło smierdziec olejem i dziwnie tłuc sie gdzies z tyłu.
Po oględzinach stwierdziłem że obejmy do tłumika się odkręciły
Brakowało jednej szpilki i stamtąd trzaskało olejem. Musze jutro to jakoś naprawić ale nie mam takiej szpilki a do szkoły jechać musze. Czy mogę przytwierdzić obejme śrubą 13'tką. Jeżeli tak to jak długa powinna być(żeby nie wchodziłą w blok za głęboko)...
  
 
Bez problemu, tylko bedzie ciezko trafic w otwor. Seryjnie w blok wchodzi ok. 25mm gwintu chyba. Uwazaj zeby nie przekrecic gwintu
  
 
Thx - tak też zrobiłem poza dolaniem oleju bo troche go ubyło...
  
 
Czy mogę przytwierdzić obejme śrubą 13'tką
Cytat:

Tam nie wkręca się takich srub. Jest to śruba 8 z główką kluczową 13 lub czasem spotykanym 14;].
  
 
Miałem oczywiście takowe na myśli Już wszystko gotowe - pożarł jeszcze litr selektolu i jazda
  
 
tez mi sie to dzisiaj stalo przyczyna u mnie sa popekane obejmy jutro je sobie wymienie.
  
 
obejmy proponuje kupowac tylko te takie gruby jak sa oryginalnie w elegancie(nawet uzywane)-sa milion razy lepsze od tych rzemiosl z plaskownikiem dospawanym z boku-dobrze jest je tez nawiercic mala dziorka na czubku tego luku
w poprzenim malcu mialem fest pozrywane te gwinty w bloku i trzymaly sie obejmy tylko na tych gornych srobach co wchodza w blok i sie nawet nie lamaly-prywatne lecialy co 2 dni
  
 
no to fakt takie sa najlepsze ale powiedz mi po co nawiercac ta dziore ?
  
 
naprezenia sie zmniejszaja