Mam pytanie na temat silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wlozylem silnik 2.0 i mam problem ze zlapaniem obrotow
silnik pracuje nierowno naniskich obrotach przygasa a gdy przytkam polowe rury ktora doprowadza powietrze wkreca sie na ok 4 tys i fajnie romno chodzi
odetkam gasnie
 
 
A może więcej co to za silnik
  
 
jest to silniczek z fiata 132 na gazniku
  
 
Jest na gazie pewnie... NIe jestem espertem od DOHC ale masz szczelnie i poprawnie złożoną puszkę filtra powietrza?
  
 
tak sprawdzalismy czy nie lapie lewego powietrza
  
 
A na gazie czy na benie masz takie objawy??
  
 
zarowno na gazie jak i na benzynce
  
 
Może masz źle ustawiony skład mieszanki itd... a może na próbę podłącz inny gaźnik, np od Poloneza (bo pasuje) i być może wyeliminujesz w ten sposób co może być przyczyną. A jeśli można wiedzieć ile kosztował Cie ten silniczek?
  
 
na fotkach w profilu widze autko Hydry... czy to w nim jest ten silnik? ps. widze pewne zmiany np w zderzaku z tylu no i w koncy podnoszone do gory drzwi... czy macie jakies lepsze fotki zeby wrzucic na forum? bo tamte strasznie niewyrazne... ps pozdro dla Hydry i ekipy ze SW
  
 
silniczek wyniosl mnie grosze a co do fotek to mam lepsze przy okazji wrzuce
gazniki byly zmieniane
  
 
Elo panowie!!! Mam malego problema. Zawsze rano gdy odpalic moja drynde (oczywiscie poldka ) spotykam sie z problemem. Miaowicie wyglada to tak : Gdy juz przekrecam kluczyk odpala ale nie zapala niby juz zapalil ale jeszcze gdy tylko puszcze kluczyk gasnie Gdy juz go odpale i silnik jest cieply problem znika. Pomozcie juz mam dosc ladowania akumulatora

ps. Odpalam zawsze na bezynie a poldek jest jeszcze gaznikowy
  
 
a aku ci sie rozladowuje poza tym czy podczas tego? jesli miales stary to trzeba by go wymienic, jesli nowy, to sprawdz regulator napiecia i sam alternator czy laduje odpowiednia iloscia pradu... a co do utrudnionego uruchamiania to czy to nie cos z zaplonem? albo rozrusznikiem? (moze rozrusznik juz czas zregenerowac - wymienic szczotki i po krzyku)?
  
 
stawiam na źle ustawiony zapłon.. a aku to ja sie może lepiej nie wypowiadam bo jest 9 stycznia a ja znowu tego gada musiałem ładować
  
 
Cytat:
stawiam na źle ustawiony zapłon


mam podobne zdanie, silnik jest prawdopodobnie totalnie rozregulowany, najpierw zanim cokolwiek zrobisz spróbuj na innych świecach, kablach, filtr powietrza wymień i wyreguluj zawory i zapłon. Sprawdź czy podciśnieniowy regulator działa - od gaźnika do kopułki idzie taki wężyk - musi być cały, i przy odpalaniu taki plastikowy element przy kopułce powinien się ruszać dość znacznie. Przyczyn może być milion...