Problem z płynem chłodniczym

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
od jakiegoś czasu (wymiany termostatu) zauważyłem, że mi go ubywa. Dolałem już w sumie z 3-4 litry, a pod autem nie ma wycieków. Co może byc przyczyną?

chłodnice masz całą???

moze spieprza gdzieś przez gassss

lub co bardziej prawdopodobne przez pompe wodną

Ile masz przejechane??? i czy była wymieniana przy drugim rozrządzie>>>?????<<<<

pompy nie wymieniałem i nie wioem czy przez gas ucieka - jak sprawdzić jedno i drugie?

pompa ma dwa otwory kontrolne a jak z gasssem to nie wiem

jeżeli wylatuje przez pompę to chyba powinien być wyciek? Sory za pytanie, ale w tej kwestii jestem zupełnym laikonikiem.

teoretycznie tak...tylko że pompa jest tak schowana....że o przecieku dowiesz sie dopiero kiedy bedziesz robił rozrząd... - tak było u mnie

Ha!
jednak to na 90% pompa wodna. Faktycznie coś mokro jest na osłonie silnikia pod paskiem rozrządu. Dzisiaj rano dolałem kolejny litr płynu i jestem pewien, że jutro czeka mnie to samo.
Ile może trwać wymiana pompy wodnej i ile to może kosztować?

kosztować ok 600 zeta - bo trzeba odrazu zrobić rozrząd.....czyli pasek plus napinacz ...no i plus pompa

w niektórych aso wymieniają tylko pompe....ale paski pękają niedługo po wymianie ....

Cytat:
2003-02-04 01:16:19, Tomek-Mydlowski pisze:
kosztować ok 600 zeta - bo trzeba odrazu zrobić rozrząd.....czyli pasek plus napinacz ...no i plus pompa

w niektórych aso wymieniają tylko pompe....ale paski pękają niedługo po wymianie ....

Nie do końca rozumiem...
Jaka jest zależność zużycia pompy wodnej i rozrządu?
Ja robiłem rozrząd , ale po co wówczas pompę, czy odwrotnie?

Cos mi sie wydaje, ze Tomek czasem nie wie co pisze

Najlepiej jest coś napisać anonimowo.