Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Tomi_Li (S) HF MEMBER Hyundai Sonata Y3 Szczecin | 2005-01-09 16:19:44 Czwarte w badaniu lojalności amerykańskich konsumentów.
Hyundai uplasował się zaraz za Chevroletem (3. miejsce) Lexusem i liderem rankinkgu - Toyotą. Właściciele Hyundai´a w Stanach Zjednoczonych zajęli czwarte miejsce w rankingu lojalności wobec marki - tak wynika z badania firmy J.D. Power and Associates 2004. Badanie pokazuje, że 57,6 proc. osób kupujących samochody marki Hyundai jest zadowolonych z zakupu i zamierza kupić kolejnego Hyundaia. Jest to znacząca poprawa w stosunku do wyników ubiegłorocznego badania, w którym marka zajęła siódme miejsce plasując się pomiędzy Lexusem i Cadillackiem z 54,3 proc. klientów wyrażających chęć ponownego zakupu samochodu marki Hyundai. "W przypadku Hyundaia chodzi o coś więcej niż wysoką wartość - ten wynik oznacza jakość światowej klasy. Coraz więcej osób przekonuje się o niezawodności naszych samochodów. Nie tylko przyciągamy nowych klientów, ale coraz więcej zostaje z marką. To wspaniała wiadomość i kolejny dowód na to, że nasze wysiłki w stronę poprawy jakości opłaciły się" - powiedział Choi Jae-Kook, Prezes Hyundai Motor Co. Badanie J.D. Power opiera się na wywiadach przeprowadzonych na grupie 171 tysięcy osób kupujących i użytkujących nowe samochody, wśród których 103 088 zastąpiło auto posiadane od nowości. Badanie mierzy zdolność "znaczka na masce" auta do tego, by klienci kupujący nowy samochód zostali przy marce. Wyniki badania (pierwsza piątka) 1. Toyota - 60.6% 2. Lexus - 59.5% 3. Chevrolet - 58.9% 4. Hyundai - 57.6% 5. Honda - 55.2% |
![]() speedmaster HF MEMBER Pony&i30 Częstochowa | 2005-01-09 17:55:28 lubię czytac takie informacje ![]() ![]() |
![]() eqs HF MEMBER Accent Żarów | 2005-01-12 20:46:38 Ale chyba najbardziej cieszy to ![]() 4. Hyundai - 57.6% 5. Honda - 55.2% I Kto tu kogo jest podrobka ![]() Tak pozatym jak bylem jakies 3 lata temy w Gorlitz ( Niemieckie miasto kolo Zgorzelca) to ku mojemu zdziwieniu starsznie duzo widzialem hyundaiow... |