FSO sprzedane.... Ukraińskiemu producentowi...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i doczekaliśmy się...
Rodzima fabryka samochodów - sprzedana... Spółce Avto ZAZ "Zaporożskij Awtomobilestroitelnyj Zawod" .... będziemy teraz mieć krajowe samochody...ukraińskie
Reszta TUTAJ ... Tak to tylko chyba w Polsce może być... ze nie stać nas na wymyślenie własnego produktu i na jego produkcję , no moze na wymyslenie nas stać , bo mamy różnych projektantów bardzo dobrych , ale oni już pracują dla kogoś innego.. Co tu dużo pisać... Bedzie FSO-ZAZ
Pozdro. Piotrek.
  
 
Chyba lepsze to niż likwidacja fabryki i 2000 bezrobotnych?
  
 
dla mnie bomba
  
 
fso tawryia cooool to brzmi dumnie
  
 
to moze pluche zatrudnia jako kierowce fabrycznego
  
 
Jakoś nie widze wielkiej przyszłości w tej korporacji. Wolałbym jedna VW Ale nazwa dla nowego poloneza typu -> FSO-Zaz Porożec brzmi dumnie
  
 
fso zawsze miało pecha i bedzie miało pecha ... brak słów ... :/
  
 
nie fso mialo pecha tylko w Polsce większosc ludzi dba o swoje sprawy a interes panstwa ma w dupie . Tak sie dzieje nie tylko z FSO
  
 
ważne, że fabryka w ogóle istnieje. I tak prawie 90% produkcji idzie na wschód.
  
 
Cytat:
2005-10-21 23:32:19, blade87 pisze:
fso zawsze miało pecha i bedzie miało pecha ... brak słów ... :/



Ej chłopaki, czemu pecha ??? Co jest złego w takim kooperancie ? Po co pchać się w przesycony rynek zachodni, skoro można być "potęgą" na wschodnim rynku. Ja osobiście znam sporo firm, które dorobiły się ogromnych pieniędzy eksportem na wschód. Ukraina jest w tej chwili w takiej sytuacji, jak 15 lat temu Polska. Będą wymieniać stary tabor na nowy. I nie wszystkich będzie stać od razu na VW, Ople, itp, (zwłaszcza, że jeszcze nie są w Unii) więc kupią sobie Lanosa. Skąd w Was tyle takich kretyńskich zabobonów, że Zaporożca będą tłuc. To tak jakby powiedzieć, że jak FSO przejmie VW, to będziemy montować Garbusa. W tym roku Żerań po raz pierwszy od 1999 zamknął rok z zyskiem. I to wcale nie małym. Tak naprawdę, to FSO istnieje jeszcze WYŁĄCZNIE dzięki Ukraińcom. Gdyby nie oni, to już na przełomie 2000/2001 zamknięto by tę fabrykę i na tym zakończyłaby się historia polskiej motoryzacji dla ludu. Więc proszę o trochę więcej optymizmu