E-36 stuki w tylnym kole

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
To już ostatni mój post natemat problemów z e-36 jak na razie

Stuka w tylnym kole tylko i wyłącznie przy gwałtownych nierównościach, np płyty MON itp. przy łagodnych nic nie stuka.
Diagnoza amorków - są ok.
Nic nie jest luźne pod spodem, tłumik o nic nie obija.
  
 
raczej tuleje gumowe na wahaczach- to norma, kolo 60-80 zl komplet
  
 
thx
  
 
Miałem taki sam problem w moim E36 diagnosta nie wyłapał tego na swoich maszynach choć sam z nim oglądałem te zawieszenie. Przyczyną była tuleja metalowo gumoawa w wachaczu. To ta wielka co jest wkręcona w podłągę i prawie jej nie widać. koszt jednej to około 52zł. suki ustąpiły lecz samam wymiana była kłopotliwa urwaja jedna z trzech śrub które są w podłodze. Zapomniałem powiedzieć jeszcze o zrobieniu geometrii zawieszenia 47zł. Wymiana tuleii zajołem się sam wymieniłem obie na raz a urwaną śruba zajoł się mechanik u mnie w pracy. teraz nastała cisz w zawiachach
  
 
dokładnie tak jk mówisz
ta tuleja to u nas koszt 75zl - wawa - inter team - puławska
śrubę oczywiscie urwali, koszt 29zl - bmw czesci - narbuta
z rozpędu wymienili łożysko w tylnym kole, koszt 150zl - filtron muszyńska
i podszkę pod amorkiem, koszt 60zl - inter team

w sumie 320zl + robocizna no i geometria

chyba jestem za biedny na posiadanie beemwu
  
 
niezartuj...... jakbys mial inna marke oprocz polskich wyrobow to zaplacilbys moze mnie z 50 zl... albo tyle samo
BMW niejest wcale takie drogie w eksploatacji...
  
 
Witam,
Robiłem taki sam remont w Golfie III tydzień temu -2 tuleje,1 łożysko i sworzeń-cena z robocizną 300-Tylko bez śruby i geometrii
Pozdrawiam
  
 
no to mnie wyszło 470 to jakieś 60% drożej niż w golfie
  
 
u mnie tuleja met-gumowa kolo 35zl nowa, co do reszty to nie wiem