Jak wymontowac i wyjac alternator z e36,2,5 tds

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
to oczywiste ze trzeba odkecic go najpierw ale gdzie które sruby?,na alternatorze zamocowane sa przewody - jak je zdjac bezpiecznie,czy aby go calkowicie wyjac trzeba wyciagac go od dołu (co jest jednoznaczne z wymontowaniem pompy wspomagania?czy odkrecowy wyjdzie gora?)
  
 
hej ja wyjmowałem w 520 benzyna i nie sprawia to jakiś większych problemów, ale nie wiem jak jest u ciebie umiejscowiony. Przewody to na pewno trzeba odkręcić. A w Piszu jest zakład gdzie chłopaki znają się na BMW. Na wylocie na Orzysz po lewej stronie jest bar i w tym samym podwórku warsztat, a jak masz padnięty alternator to znam bardzo dobrego gościa który tym się zajmuje i zna się na rzeczy, a poza tym jest zaje.... tani mnie za wymiane szczotek i komutatora( chyba) skasował 75 zł i chodzi jak noowy. POZDROWIENA
  
 
Cytat:
za wymiane szczotek i komutatora


komutator to element niewymienny, chyba że z całym wirnikiem.
biorąc pod uwagę że wymiana szczotek to 5 minut to nie tak tanio zapłaciłeś, ciekaw jestem jeszcze co poza tym ci naprawił.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
komutator to element niewymienny, chyba że z całym wirnikiem.
biorąc pod uwagę że wymiana szczotek to 5 minut to nie tak tanio zapłaciłeś, ciekaw jestem jeszcze co poza tym ci naprawił.
pozdrawiam

mylisz sie komutator a raczej pierścienie ślizgowe ( bo komutator to inna bajka) to jak najbardziej wymienna rzeczą jak nie wierzysz to podjeź to ci pokarze
  
 
marcin w moim alternatorze sa szczotki wmontowane w takie małe cudo które kosztuje 75 zł(w komplecie). A on to rozebrał i wymienił mi same szczotki. więc myśle że to niedrogo. W innym zakładzie powiedzieli mi żebym kupił u nich alternator za 600 zł i oddał stary za 100 więc 500 zł to raczej więcej.