Zdjęcie skrzynki przekaźników

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam wielka prośbę o foto skrzynki przekaźników. Podejżewam brak przekaźnika pompy paliwa! Po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa się normalnie uruchamia na kilka sekund i staje (gdy nie zapuszczamy silnika), a w moim cały czas chodzi!! A mam kilka zworek w miejscach przekaźników i obawiam się że go nie mam! Może ktoś wie jak dokładnie on wygląda i gdzie będzie. A cha. Autko to MKVII z 98 roku, kombi, 1,8 benzyna, z ABS i klimatyzacją. Bardzo bym był wdzięczny za pomoc.
  
 
Cytat:
2005-01-12 10:34:00, stary14 pisze:
Mam wielka prośbę o foto skrzynki przekaźników. Podejżewam brak przekaźnika pompy paliwa! Po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa się normalnie uruchamia na kilka sekund i staje (gdy nie zapuszczamy silnika), a w moim cały czas chodzi!! A mam kilka zworek w miejscach przekaźników i obawiam się że go nie mam! Może ktoś wie jak dokładnie on wygląda i gdzie będzie. A cha. Autko to MKVII z 98 roku, kombi, 1,8 benzyna, z ABS i klimatyzacją. Bardzo bym był wdzięczny za pomoc.



jeżeli pompa paliwa chodzi cały czas to znaczy że silnik przełączył się w tryb awaryjny!!!
i trzeba sprawdzić na diagnostyce co mu dolega!!!
  
 
U mnie jest tez tak ze jak przekrece kluczyk to pompa zaskakuje, popmoje troche paliwa i staje. To nie jest tak normalnie ? Myslalem ze ona tak jakby w kable sobie popmuje i przygotowuje silnik do rozruchu, dostarcza sobie paliwa juz jakby na start, zeby potem nie tracic czasu pompowanie. Jak to w koncu jest ?
  
 
.. tu skrzynka bezpieczników raczej nic nie będzie do tego miała ..... pompa działa wtedy jak spada cisnienie paliwa ...... zawsze po przekręceniu stacyjki troche dopompywuje ..... może masz uszkodzony czujnik ciśnienia .....
  
 
tak jak napisałem wcześniej, jeżeli pompa pracuje po przekręceniu kluczyka cały czas to silnik jest przestawiony na pracę awaryjną, po wykrył jakąś usterkę czujnika
  
 
Cytat:
2005-01-12 11:19:51, taxi pisze:
U mnie jest tez tak ze jak przekrece kluczyk to pompa zaskakuje, popmoje troche paliwa i staje. To nie jest tak normalnie ? Myslalem ze ona tak jakby w kable sobie popmuje i przygotowuje silnik do rozruchu, dostarcza sobie paliwa juz jakby na start, zeby potem nie tracic czasu pompowanie. Jak to w koncu jest ?


To jest NORMALNE - ma działaś 1s po każdym przekręceniu stacyjki, komputer podaje zygnał na przekaźnik. Koledze działa cały czas, w tym problem.
  
 
Faktycznie o tym nie pomyślałem. Musze go poszukac i sprawdzić!
  
 
Cytat:
2005-01-12 11:25:25, mily-swiety pisze:
.. tu skrzynka bezpieczników raczej nic nie będzie do tego miała ..... pompa działa wtedy jak spada cisnienie paliwa ...... zawsze po przekręceniu stacyjki troche dopompywuje ..... może masz uszkodzony czujnik ciśnienia .....


Oj nie ma chyba takiego czujnika, od którego zależy, czyu pompa się po przekręceniu stacyjki włączy czy nie.
  
 
.. myśłisz że praca pompy jest zaprogramowana w komputerze ????
  
 
Cytat:
2005-01-12 11:50:16, mily-swiety pisze:
.. myśłisz że praca pompy jest zaprogramowana w komputerze ????



ja tak myślę
  
 
.. niop .... ale komp musi skądś wiedzieć czy ma włączyć czy nie pompe ......
  
 
Cytat:
2005-01-12 14:15:05, mily-swiety pisze:
.. niop .... ale komp musi skądś wiedzieć czy ma włączyć czy nie pompe ......


włącza z założnia i tyle, przynajmniej w EECIV.
  
 
Cytat:
włącza z założnia i tyle, przynajmniej w EECIV.


Dokladnie tak, natomiast po wlaczeniu rozrusznika komp dostaje impuls z czujnika polozenia walu (czy tez z EDIS'a) i ponownie wlacza pompe...
  
 
.. czyli jednak jakis sygnał komp musi dostać .....
  
 
Cytat:
2005-01-12 15:16:17, mily-swiety pisze:
.. czyli jednak jakis sygnał komp musi dostać .....



No tak i to nie jeden w końcu on steruje silnikiem.
Jeśli chodzi o pompę to dostaje sygnał tak jak to napisał niesztof, ale nie ma to nic wspólnego z jakimś czujnikiem ciśnienia o którym wspominałeś....