Jeszcze jedno pytanie !!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam taka malutką prośbę i pytanie, to chyba będzie już ostatnie z tej serii


Więc chodzi mi o to co się dzieje w wszych samochodach ze wskazówką temperatrury po przekręceniu kluczyka (a nei odpalaniu samochodu) to znaczy w ta środkową pozycję w której się zapalają lampki.
Jakby ktoś mógł sprawdzić (najlepiej w MKV) jak dokładnie się zachowuje ta wskazówka (czy podskakuje do końca i podada czy jak??)
Dla prrzykładu dodam że u mnie po przekręceniu kluczyka idzie sobie na pewną wysokość i tam zostaje.
A tak to wygląda u mnie po ustaleniu (na zimnym silniku):



Jak wysoko jest u Was??
  
 
Mam oriona ale rocznikiem to jest taki sam jak przedzial MKV. U mnie wskazowka od temperatury nie rusza sie po przekreceniu kluczyka.
  
 
U mnie w MK6 nie rusza się po przekręceniu kluczyka... dopiero jak się nagrzeje
  
 
Nawet nie drgnie??

Wiem że w nowszych autach, wskazówa leci do oporu i potem opada.

Jeśli to prawda to ja jednak musz ewskazówe u siebie przestawić

Ale może jeszcze ktoś się wypowie??
  
 
Hmm, jutro zobacze u siebie, ale jesli dobrze pamietam, to tez nawet nie drgnie, a jesli nawet to minimalnie ponizej pierwszej kreski.
  
 
mysle ze musiz zrobic tak jak ci mowilem wskazowka po krzekreceniu kluczyka powinna byc jakies 2-3 ponizej tego czarnego pola
  
 
Mamy identyczne modele aut więc po przekręceniu kluczyka masz wskazówkę około 2mm pod czarnym polem i stoi w miejscu po zapaleniu wraz ze wzrostem temperatury idzie w góre.
  
 
u mnie po przekreceniu kluczyka kiedys nie dzialo sie nic. dopiero jak sie silnik nagrzal to wskazowka szla do gory. ale okupione to bylo rowniez tym ze wentylator zalacal sie gdy wskazowka byla w polowie skali.
Wiec kiedys na zimnym silniku przestwilem sobie wskazowke tak , jak teraz ma KOlega na zdjeciu. No troche nizej bo tuz na czarnym polem.
  
 
Cytat:
2005-01-16 22:25:09, darekbin pisze:
Mamy identyczne modele aut więc po przekręceniu kluczyka masz wskazówkę około 2mm pod czarnym polem i stoi w miejscu po zapaleniu wraz ze wzrostem temperatury idzie w góre.



No więc jednak najprostsze rozwiązanie zagadki okazało się najprawdziwsze

Źle ustawiona wskazówa. A ja już chciałem pół silnika rozbierać